کد خبر: ۷۳۹۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ارومیه گفت: در پی دستور ریاست سازمان دامپزشکی کشور روز گذشته به صورت ضربتی و سرزده از کلیه کارخانجات تولید فرآورده های پروتئینی (سوسیس و کالباس) و سردخانه های شهرستان بازدید به عمل آمد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، «دکتر حقیقی» افزود: در راستای مصوبات جلسه وبینار با ریاست سازمان دامپزشکی کشور با عنوان رصد تولید و عرضه گوشت مرغ در سطح شهرستان 8 اکیپ سه نفره از کارشناسان نظارت تشکیل و به صورت سرزده از سردخانه ها، تالارها، رستوران ها و مراکز عرضه شهرستان بازرسی انجام شد.

وی تصریح کرد: طی این بازدید ها از سردخانه ای در سطح شهرستان ارومیه مقدار  1150 کیلوگرم مرغ منجمد تاریخ منقضی از یکی از سردخانه ها کشف و ضبط گردید و موضوع جهت پیگیری به مرجع قضایی ارجاع گردید.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ارومیه از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف بهداشتی در عرضه گوشت مرغ تنظیم بازار خارج از قیمت مصوب موضوع را به شبکه دامپزشکی شهرستان ارومیه اطلاع رسانی نمایند تا در اسرع وقت نسبت به موضوع گزارش‌ شده رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
0
1
الان که اکیپ ها را تشکیل داده اید لطفا خودتان مرتب و مکرر به صورت سرزده از سردخانه ها، تالارها، رستوران ها و مراکز عرضه شهرستان بازرسی انجام دهید و منتظر گزارش مردم نباشید!
نظر شما
ادامه