کد خبر: ۷۳۷۶۷

حکیم مهر: معاون شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند از ضبط مقدار 1121 کیلوگرم قطعات گوشت مرغ تاریخ منقضی از سردخانه ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی بیرجند، «دکتر حمزه ای» گفت: در راستای اجرای طرح کنترل و تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در بازدید های کارشناسان واحد نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند مقدار 1122 کیلوگرم قطعات گوشت مرغ تاریخ منقضی از یک واحد سردخانه کشف و ضبط گردید.

حمزه ای ادامه داد: یکی از رسالتهای دامپزشکی تامین سلامت سفره غذایی عموم جامعه است که در این راستا با انجام بازرسی های مستمر توسط کارشناسان مربوطه نظارتهای بهداشتی خود را بر کلیه مراکز عرضه، رستوران ها، تالار ها، بیمارستان ها، مراکز درمانی و مراکز آموزشی و... اعمال می نماید.

وی در پایان از همشهریان درخواست نمود فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای محصول نیز دقت نظر لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در اسرع وقت با شماره 1512 تماس حاصل نمایند.


نظر شما
ادامه