کد خبر: ۷۳۵۳۶

حکیم مهر: رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از کشف و توقیف ۱.۵تن گوشت فاسد در شهرستان مشهد خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از شهرآرانیوز، رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد گفت: برابر خبر واصله مبنی بر تولید گوشت چرخ‌کرده تقلبی با سنگدان‌های تاریخ گذشته طی مراجعه همکاران اداره بازرسی ونظارت جهاد کشاورزی مشهد در محدوه خیابان فدائیان اسلام در مرحله اول با متوجه شدن فرد مذکور با خودرو از محل متواری گردید که با تعقب وی با هماهنگی پلیس خودرو توقیف و از صندوق عقب خودرو کالای سنگدان تاریخ گذشته کشف گردید.

«علی اکبر نصری سرآسیا» بیان کرد: طی هماهنگی با معاون محترم دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۴ مشهد با توجه به عدم همکاری مالک حکم ورود به محل اخذ و پس از مراجعه مشخص شد میزان زیادی کالای گوشت چرخ کرده کشف گردید.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به محرز بودن موضوع با کارشناسان دامپزشکی هماهنگ شد و برابر دستور اخذ شده کالا‌ها توقیف و ضمن بارگیری به محل سردخانه انتقال داده شد و پرونده به محاکم قضایی ارجاع گردید.

نصری سرآسیا اذعان داشت: گوشت چرخ کرده متشکل از خمیر مرغ، سنگدان، شلحه گاو، گوشت گوساله وخرده مرغ فاقدهویت و غیر قابل مصرف انسانی بوده که تبدیل به گوشت چرخ کرده و ارسال به کبابی‌های سطح شهر شده است.


نظر شما
ادامه