کد خبر: ۷۳۲۸۷

حکیم مهر: اعضای سومین دوره هیئت مدیره انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان یزد با حضور حداکثری اعضا در اولین روز اسفند ۱۴۰۱ انتخاب شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی دامپزشکی یزد، در مجمع عادی انجمن صنفی مذکور دکتر کاظم نجفی فیروزآباد، دکتر مهدیه شاهدیه، دکتر ملیحه جهان آرا، دکتر حسین شایق و دکتر مهدی کمری پناه به ترتیب با اخذ تعداد ۱۰۱، ۸۹، ۸۷، ۸۷ و ۸۲ رای به عنوان اعضای اصلی جدید دور سوم هیئت مدیره برای دوره سه ساله انتخاب شدند.

همچنین دکتر علی فرهنگ و دکتر سید علی صحافی با تعداد ۱۳ و ۱۱ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

در این مجمع دکتر حبیبی توکلی با اخذ ۷۰ رای به عنوان بازرس اصلی و دکتر امین دبیلی با اخذ ۲۴ رای به عنوان بازرس علی البدل برای دوره یکساله انتخاب شدند.

همچنین در این مجمع که با حضور نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد برگزار شد، گزارش عملکرد اعضای هیئت مدیره دوم انجمن، گزارش خزانه داری و بازرس و همچنین صورت مالی و ترازنامه انجمن از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ گزارش و تصویب شد.

انجمن صنفی دامپزشکی یزد، از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود آغاز کرده و در حوزه پیگیری مطالبات صنفی و تخصصی مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی دامپزشکی استان فعالیت دارد.


نظر شما
ادامه