کد خبر: ۷۱۳۰۰
تعداد نظرات: ۴۵ نظر
گزارش تکمیلی از اظهارات فرمانده سپاه کربلا:
«سردار سیاوش مسلمی» افزود: باید ادارات در بخش اعطای مجوز برای ایجاد داروخانه دامپزشکی و مراکز فروش حیوانات خانگی اعمال محدودیت کنند ...

حکیم مهر: فرمانده سپاه کربلا گفت: سهل الوصول بودن در اختیار گرفتن سگ و تامین دارو و غذا این حیوان خانگی موجب شده که مردم پایین شهر نیز به سگ گردانی روی بیاورند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از شبستان، «سردار سیاوش مسلمی» اظهار داشت: مازندران رتبه اول پرورش و فروش سگ های زینتی و داروخانه حیوانات خانگی را در اختیار دارد، در صورتیکه در کشور رتبه سوم کاهش زاد و ولد را داریم باید دلایل میل مازندرانی ها برای زیست با سگ به جای فرزند بررسی شود.

وی افزود: سهل الوصول بودن در اختیار گرفتن سگ و تامین دارو و غذا این حیوان خانگی موجب شده که مردم پایین شهر نیز به سگ گردانی روی بیاورند.

سردار مسلمی با بیان اینکه وجود خلأ های قانونی و عدم پای کار بودن ضابطین این قوانین متاسفانه شاهد افزایش سگ گردانی در استان هستیم، ادامه داد : شرع نیز خرید و فروش سگ را حرام می داند.

وی با بیان اینکه گسترش بی رویه رشته دامپزشکی در دانشگاه ها نیز میل به پرورش و فروش حیوانات خانگی را افزایش داده، گفت: باید کاری کرد هزینه نگهداری سگ در منزل زیاد شود.

سردار مسلمی باید ادارات در بخش اعطای مجوز برای ایجاد داروخانه دامپزشکی و مراکز فروش حیوانات خانگی باید اعمال محدودیت کنند، ادامه داد: صدور قوانین سختگیرانه برای نگهداری حیوانات خانگی در منازل مسکونی مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه باید مراکز غیر مجاز فروش سگ در استان تعطیل شود،  افزود: باید از ایجاد مراکز فروش حقیقی و مجازی سگ در استان جلوگیری شود.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه دسترسی به خرید سگ باید سخت شود، گفت: نهادهای متولي صدور مجوز فروش و درمان حیوانات خانگی باید ورود کنند و مجوزهای سختگیرانه برای فعالیت در بیرون از شهر ارائه کنند.

سردار مسلمی به شباهت های برخی داروها بین سگ و انسان اشاره کرد و افزود: متاسفانه داروها به سادگی در اختیار صاحبان سگ قرار می گیرد و بیماران با مشکل تامین دارو مواجه اند و باید مورد بررسی قرار گیرد.

 

انتشار یافته: ۴۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
1
11
اینکه دارو ها بین سگ و انسان یکی هست، نه گناهِ سگه نه گناه دامپزشکه و نه گناه صاحب سگ!!
مشکل کمبود دارو با جلوگیری از دسترسی صاحبان حیوانات به دارو ها حل نمیشود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
1
12
یه کم مطالعاتت رو بیشتر میکردی بهتر بود ......................
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
1
22
من ارتباط بین این چیزهایی که سردار می‌گه نمی‌فهمم. ارتباط دارو با فرمانده سپاه چیه؟ ارتباط فرمانده سپاه با کلینیک دامپزشکی چیه؟ ارتباط فرمانده سپاه با سگ چیه؟ هیچ کدام از اینها نه دارو، نه سگ و نه کلینیک دامپزشکی به یک نظامی ارتباطی ندارد. فکر نمی‌کنید علنأ مسئول ناامنی شغلی شدید؟ مشکل دارو به سیاست‌های غلط و سوء مدیریت برمی‌گردد وگرنه در همه دنیا حیوان هست انسان هم هست پس چرا آنها مشکل ندارند؟ همیشه رویه این بوده که برای فرار از مسئولیت یک عده چیزهای دیگر را علم می‌کنند تا سوء مدیریت‌ها را زیر آن پنهان کنند.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
0
17
لابد علت کم شدنِ درختان جنگل ها هم چوبِ بستنی چوبیه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
3
15
به قول حضرت امام، نظامیان نباید در سیاست و اقتصاد و اجتماع دخالت کنند. شما برو نظامی گریتون رو انجام بده. به شما چه ارتباطی داره میای اظهار فضل می کنی. جمعیت زمانی زیاد میشه که منابع لازم وجود داشته باشه و دستوری کسی برای شما سرباز نمی سازد‌.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
شما فرق ارتش و سپاه رو نمیدونید . حتی نمیدونید حضرت امام این جمله رو کجا و برای چی عنوان کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
نهاد نظامی روزی نهادی مقدس بود امروز .....................
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
نظامیان زمانی مسئول امنیت بودند و الان دقیقأ برعکس نظامیان مسئول ناامنی جامعه هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
ناشناس ۹:۳۳
من فرق سپاه و ارتش را نمی دانم؟ حتما تو میدانی. بی خیال برادر. سپاه برای حکومته، ارتش برای ملت. تو تعریف دیگری داری بگو ما هم از شما یاد بگیریم.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
0
8
دارو اگر در اختیار دامپزشک نباشد پس دامپزشک باید چکار کند؟ فقط بشینه تو دانشگاه درس بده؟ یا مثلأ اداری باشه؟ بعدش چی؟ به نظر شما بیماری زیاد نمی‌شه؟ این کار دخالت در اموری نیست که شما هیچ تخصصی در آن ندارید؟
دانشجوی phd
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
18
2
عرض کنم که چرا میگین به شما ربط نداره؟
ما همه تو یه کشتی هستیم و مسائلمون مرتبط با هم هستش
بعد هم نظامیها حداقل از دامپزشکان خیلی جلوتراند در پیشرفت
الآن صنعت ما را براتون مثال بزنم:
بعد از چهل سال خودروسازی ایران که با کره جنوبی شروع شد رسیده به پراید به عنوان قصاب جاده ها!
تو دامپزشکی خودمون ما خب تقریبا از نهاده و دارو و واکسن(مواد اولیه واکسن سازی) را وارد می کنیم تو قضیه واکسن کرونا دیدیم ما چقدر با جهان مدرن فاصله داریم
بعد همین واردات و عدم کنترل بر بازار و تولید مرغ و تخم مرغ میشه مساله امنیت ملی!
ولی نظامی های ایران از توپ و تانک زمان جنگ رسیدند به موشک با برد ۲هزارکیلومتر اون هم نقطه زن!
الان مذاکرات برجام سر همین قدرت موشکی و تلاش غرب برای مهارش به نتیجه نمی رسه اگر هم موشکها رفتند ایران را مثل لیبی و عراق و افغانستان و سوریه شخم میزنند و میگن "ما برای صلح می جنگیم"!
امنیت ما و شما در گرو ایثارگریهای ایشان است در زمین و هوا و ایران و فرودگاه بغداد هم ترور میشوند تا ما و شما راحت بخوابیم
چرا جواب منطقی ندارید به سردار بدید؟
اصلا چرا یکی تو دامپزشکی کشور مثل دکتر سعید کاظمی آشتیانی بنیانگذار موسسه رویان نداریم؟
تا حالا بهش فکر کردید؟
چرا ما بعد از طاعون گاوی هیچ بیماری دیگری را توان ریشه کنی اش را نداریم؟
ما بدبختیم چون رئیس سازمان ما میگه اولویت من " روابط عمومی است و برای آن شبانه روز تلاش خواهم کرد"!!!!
ما بیچاره ایم چون باز هم همان مسئول می گوید" در صنعت طیور مرغ تریاکی داریم"!!!!!
ما فلک زده تر از آنیم که فکر می کنید چون همان مسئول الان مشاور ت میده به ... بماند!!!!
حکیم مهر من نه توهین کردم نه دروغ نوشتم سانسور نکن لطفا
پاسخ ها
بابای هاکلبری فین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
خوب تمام این نظرات مشعشع شما بخاطر اینه که هنوز فارغ‌التحصیل نشدی حالا کاری ندارم که چطور وارد دانشگاه شدی و از محل کدوم سهمیه ولی لازمه چندتا چیز رو بدونی
تو همون کشتی که داری مثال میزنی مکانیک تعمیر موتور رو نمیارن که به مشکلات پزشکی رسیدگی کنه یا ناخدا نمیاد پارو بزنه و یا کسی که کارش نظافته نمیاد اطلاعات ناوبری تفسیر کنه این از داستان کشتی

آدمکشی پراید تو جاده ها یا تامین بازار واردات و ... هم ربطی به دامپزشکی نداره اون کسایی هم که نتونستن با واکسن خارجی و تکنولوژی اون رقابت کنند هم از دوستان خودت هستن که با سهمیه های ایکس و ایگرگ وارد موسسات و ادارات شدن وگرنه شما مگه می‌گذارید افراد با استعداد و کاربلد پست و سمت بگیرن
بحث امنیت ملی و این حرفها هم به من و شما نیومده که راجع بهش ابوعطا بخونیم و در موردش مدیحه سرایی کنیم اونها خودشون بهتر از من و تو بلدن جواب یاوه گویان آمریکایی و اسرائیلی رو بدن به کار خودت مشغول باش
علت اینکه تو دامپزشکی یکی مثل کاظمی آشتیانی نداشتیم بخاطر اینه که هیات علمی دانشکده رو از جهاد دانشگاهی و انجمن انتخاب میکنن و هیات علمی موسسه و دانشکده رو میفرستن کانادا و انگلیس بعد از ده سال برمیگردن تنها دستاوردشون میشه دو تا بچه که اونجا به دنیا آوردن و پاسپورتی که گرفتن و تعداد زیادی نخبه داخل کشور که کارشون به مسئول فنی و اینها ختم میشه
حالا شما احساس بدبختی نکن بجای حرفهای صد من یه غاز نامربوط بشین چهار تا مقاله درست بنویس و راهکار بده
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
شما توهم زدی، تمام سرمایه کشور شده موشک که الان تو گرسنه‌ای، مگر غیر اینه؟ قدرت یک کشور مردمش هستند نه موشک و تانک و هواپیما. این همه مشور مسلمان زندگیشان را می‌کنند همین امارات در ظرف یکسال پروژه ۱۰۰۰ برابر نیروگاه بوشهر، انرژی هسته‌ای را از روسیه تحویل گرفت نه تحریم شد، نه کشورش داغون شد. اگر پیشرفت نکردیم دلیلش توهمات شماست که فکر می‌کنید یک دشمن پشت مرزها ایستاده که حمله کند. افکار شما مسموم است متاسفانه و فکر می‌کنی دشمن در حال حمله است. دشمنی وجود ندارد سرت از زیر آب بیرون بیار تا دنیا را جور دیگری ببینی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
تو دانشجو نیستی. تو از عوامل خودشونی عزیز دروغگو. کجا نظامیان پیشرفت کرده اند. موشک و پهباد ها رو که از کره شمالی گرفتین. کدام نقطه زنی دقیقا. چرا اینقدر توهم داری. اینهمه دانشمندان ما در دامپزشکی افتخارآفرینی کرده اند. شبیه سازی حیوانات یکی از این دستاوردها بوده. کور شدی نمی تونی ببینی. به جامعه بزرگ دامپزشکی توهین می کنی و قضاوتشون می کنی. جامعه بزرگ دامپزشکی جامعه ای تحصیل کرده و فرهیخته هست و تو و امثال تو بی سواد نظامی حق ندارید به این جامعه توهین کنید. شما کجا دستاورد داشتید. پروژه های گازی و نفتی شما در جه وضعیه. پروژه های خانه سازیتون در چه وضعیه. شما به جز کلاشینکف چه اسلحه جدیدی توانسته اید تولید کنید؟ چه تانکی توانسته اید تولید کنید. هی قلدرم بلدرم می کنید ولی هیچ نکته مثبتی در کارنانه شما قابل دیدن نیست. در جنگ هم عمده موفقیت های جنگ مرهون ارتش بود و بیشترین تلفات رو شما دادید ولی از رو نمی روید‌. از ارتش یاد بگیرید و کار خودتان را بکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
خیر ما با شما تو یک کشتی نیستیم برادر. این ره که تو می روی به ترکستان است‌ ولی من به پیشرفت ایران فکر می کنم. من و تو اصلا با هم سنخیتی نداریم
دانشجوی phd
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
خداییش من اگر ننوشته بودم دانشجویphd اینقدر مورد تاخت و تاز و لطف دوستان قرار می گرفتم؟!
عزیز من شما دو هفته دیگه که دانشگاه باز میشه بیا دانشکده دامپزشکی تهران ببین من اگر با سهمیه قبول شده بودم هر چی دلت خواست بگو!
ثانیا ما در دامپزشکی مشکل سل و بروسلوز داریم مشکل ppr توی حیات وحش داریم که به خاطر عدم مدیریت بیماری در دامداریهامون تشدید میشه، من میگم شعارمون روابط عمومی شده شما چرا ناراحتید؟؟؟؟
ثالثا اساتید دانشگاهها از از جهاد دانشگاهی میان پس دکتر کاظمی آشتیانی در دامپزشکی نداریم؟؟؟؟؟
عزیز من یه سرچ کوچک بکن زندگینامه دکتر سعید کاظمی آشتیانی "شهید علم" را ببین بعد حرف بزن
من نگفتم باید در دامپزشکی شبیه سازی حیوانات داشته باشیم باید بیماریها را کنترل و ریشه کن کنیم مثل طاعون گاوی
داستان ارتش و سپاه هم در این مقال نمی گنجد ولی امروز ۱۷ شهریور است اون ارتشی که ۱۷شهریور ۵۷ مردم را در تهران به گلوله بست فرهنگی داشت که دفاع را خیلی قبول نداشت برخی سران فاسدش تو حادثه طبس و کودتای نوژه دست داشتند من نمیخوام واردش بشم البته شهید صیاد شیرازی و ... هم ارتشی بودند دلاور و عالم به فنون جنگ که اونها هم متحد با سپاه بودند تخصص من نیست وارد نمیشم
از دوست عزیزی که ما را به تهیه مقاله توصیه کرده بینهایت سپاسگزارم
دانشجوی phd
| Poland |
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
عذرخواهی حقیر را پذیرا باشید
۱۷ شهریور دیروز بود
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
شک دارم دانشجو باشید زیرا یک انسان تحصیل کرده و داری قدرت تفکر مستقل، اینقدر سطحی نگر نیست.
دامپزشک خانواده ارتشی
| Germany |
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
خدمت آقایی که به عنوان دانشجو صحبتی درمورد ارتش و ۱۷ شهریور کردن عرض کنم :
شما مسائل مربوط به تاریخ ارتش رو نه میفهمی نه میتونی تحلیلش کنی. همه رو ریختی توی هم و یک سالاد تاریخی درست کردی که به خورد مغز خودت بدی ۱۷ شهریور کاری با مردم عادی نداشت . کودتای نوژه هم کاری با بدنه اصلی ارتش غیور ایران نداشت . در زمان پاکسازی ارگانهای دولتی اوایل انقلاب کمترین ریزش و تسویه حساب بین ارگانهای دولتی مربوط به ارتش میشد. یک مقایسه بفرمایید بین تعداد افراد پاکسازی شده در بدنه سایر ارگانهای دولتی به نسبت تعداد پرسنل هر ارگان متوجه منظور بنده میشید . در تمام اداره جات دولتی ایران و حتی همون دانشگاه یک تعداد بسیار بالا تسویه و پاکسازی شدن ولی این تعداد در کل ارتش واقعا عدد کمی بود . در مقابل خدماتی که ارتش در زمان جنگ به نسبت سایر ارگانها ارائه کرد مقایسه بفرمایید . شعار ارتشی واقعی اینه که کاری با مردم خودش و سیاست نداره . و ضمنا ارتش کاری با سپاه نداره اصلا! ایران تنها کشور دنیاست که به موازات نیروی دریای ارتش نیروی دریایی سپاه داره ! به ازای نیروی زمینی ارتش نیروی زمینی سپاه هم داره ! و به ازای نیروی هوایی ارتش نیروی هوایی سپاه هم داره ! شما هر کسی که مسلح بود رو ارتشی حساب نکن خیلی از مسائل برات حل میشه .
ما میشکنیم ولی خم نمیشیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
خب نام و نشان تو بگو بیاییم دانشگاه تهران پرس جو کنیم ضمنا کم بی را نگفتی فکر کنم دو روز پیش سالگرد تولید کرونا یاب مستعان بود ..................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
منظئرت مستعان نیست که حیثیت یک مملکت را برباد داد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
دانشجو جان اصولا ما از چیزی دیگه ناراحت نمیشیم خیالت راحت حرف دلت رو بزن

شما دانشجوی پی اچ دی دامپزشکی هستی سن تو هم که به اون زمان قد نمیده که خودت بوده باشی یه چیزایی رو خوندی و شنیدی داری با هم قاطی میکنی که مثلا ما رو آگاه کنی راستش این آگاهی تو به در ما نمیخوره شاید برای تو که میخوای هیات علمی تو دانشکده بشی یا بری کارمند بشی بدرد بخوره اونم تا وقتی استخدام بشی بعد استخدامی به اصل خودت برمیگردی مثل خیلی از هیات علنی های دانشکده که قبل هیات علمی شدن محاسن و چهره موجه داشتن و بعدش سر از آمریکا و کانادا و انگلیس در آوردن و اونجا کار جنرال میکنن
سعید کاظمی آشتیانی هر کی بود و هر کاری کرد و عوامل موساد خواستن که نباشه و از بین بردنش به نظر میرسه که تو دامپزشکی خیلی حرفه ای تر عمل کردن و اصلا نگذاشتن که ذهن های برتر رشد بکنن و عده ای انسان بدون قابلیت مدیریت ها رو در دست گرفتن یکیش خود شما که بجای اینکه به خواندن دوره پی اچ دی بچسبی داری دم از توانایی ارتش و سپاه میزنی خوب این موضوعات به تو چه ارتباطی داره؟
حالا بیا به من بگو ببینم چطور به این نتیجه رسیدی که بیماریها در ایران مدیریت نمیشه
یه بیطار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
با سلام و احترام. مترادف مرتبط نبودن تخصص با نظر به تعبیر من ,به شما ربطی نداره, نیست.
من منکر جلوتر بودن نظامیان حتی در زمینه ی دامپزشکی هم نیستم چون ما در تمدنی زیست میکنیم که فرمانده سواره نظام باید بیطار میبوده که با کنار رفتن استفاده از ستوران به عنوان وسیله ی نقلیه این جایگاه تغییر کرد اما به شکل استفاده ی نمادین و تفریحی شاهان و بزرگان ادامه پیدا کرد. حتی در بعضی کشورها مثل انگلستان هنوز هم به عنوان نیروی پلیس ادامه داره یا در هند که موجب ثبت نژاد زانیسکاری هم شده یا سگ های نظامی در اکثر ارتش های جهان. همه ی اینها بر اساس جایگیری درست نقش هاست و این یعنی بله نظامیان حتی اگر سوار اسب هم نشن باید جلوتر باشن در دامپزشکی چون در مواقع جنگ هم اونی که باید جلوی گسترش بیماری های زئونوز حین جنگ و بیوتروریسم رو بگیره نظامیان هستند و به همین حیث تقویت نیروی دامپزشکی ارتش، سپاه و حتی نیروی انتظامی و دیگر ارگان های نظامی باعث بالا رفتن قدرت دفاعی کشور میشه مثل موشک ها و بله! سرمایه گذاری روی تولید موشک هم به اعقاد من درسته به شرطی که به همه جنبه های دفاعی به میزان درستی توجه بشه و توازن درست در سرمایه گذاری ها در کشور وجود پیدا کنه که میتونه منجر به تولید مهندسی ساز ترین و ایمن ترین خودرو ها هم بشه.
و اینکه چرا ما دیگه دکتر آشتیانی ها و دکتر راد ها دکتر شمس ها دکتر تاج بخش ها یا حتی سرتیپ دکتر دیهیمی ( که در زمان ریاستش به اداره دامپزشکی ارتش کنترل همه گیری مشمشه در سال ۱۳۴۱ در شمال غرب کشور توسط این اداره انجام شد) رو نداریم و چهره های دامپزشکی از چهره های علمی در حال تبدیل شدن به چهره های مشهور اینستاگرامی هستن .علت در برنامه ریزی های غلط و نقش گیری های غلط در بعد کلان دامپزشکی در کشور هست. بله به لحاظ فنی خیلی خوبه که کلینیک یا بیمارستان دامپزشکی در محیطی نیمه باز باشه یا حتی در محیط تجاری باشه و با محیط مسکونی مقداری فاصله داشته باشه اما من فارغ التحصیل شده از دانشگاه اگر بخام مطب بزنم نیاز به یه فضای بالا طبق نیاز های درمانی بیمارانم دارم و امکان اجاره ی ملک تجاری با اون متراژ برای منی که حتی داروهای مطبم رو باید دزدکی بخرم به قیمت ازاد و حتی بیشتر وجود نداره .پس بعدی علمی افت و بعد نمایشی و تبلیغاتی زیاد میشه البته همینطور با احترام به اون دسته از همکارانی که توی شبکه ها و رسانه فعال هستن .من قبلا هم گفتم من با هیچ شخصی مشکلی ندارم اگر حرفی میزنم به نگرش هاست نه اشخاص.‌و بله! من از اینچنین شدن عرصه ی دامپزشکی هم متاثر میشم ودوست ندارم اینطور باشم یا باشه.
حالا توی این چرخه چند نقص وجود داره؟ چند برنامه ریزی غلط وجود داره.؟
منظور از اینکه من بلد نیستم با تفنگ کار کنم پس در مورد تفنگ نظر نمیدم این نیست که شخص نظامی نباید در مورد دامپزشکی نظر بده میگم اتفاقا جایگاه نظامی گری با بخش هایی از دامپزشکی پیوند خورده اما میگم چنین مسائلی رو نباید با نگاه عقیدتی و با نگاه تک بخشی به جامعه حلاجی کرد.
من با حرف های شما موافقم تا حدودی اما تا روی همین بن مایه های کج بخایم پیش بریم و دعوا کنیم باهم چیزی درست نمیشه.
به امید روزی که جای های درست تعیین بشن و به شکوهی برگردیم که ماییم
از شمال غرب تا جنوب شرق از شمال شرق تا جنوب غرب
هیمنطور با احترام به همه شهدای دامپزشک ارتش و سپاه و نیروی انتظامی.
یا حق
ناشناس
|
France
|
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
2
2
حتی ایشون هم متوجه شده مشکل اصلی دامپزشکی کجاس، اما مسئولان دامپزشکی خودشونو به بی خیالی زدن، داروخونه دامپزشکی باید برخی داروها رو بر اساس نسخه به دامدار تحویل بده، متاسفانه همه داروهای داروخونه دامپزشکی بدون نسخه اس و اینجوری دامدار انواع و اقسام آنتی بیوتیک ها و هورمون ها و ... رو میتونه راحت و بدون نسخه بگیره و از اون ور مهر و نسخه دامپزشک هم عملا ی چیز بی فایده شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
ظاهرا شما درست مطلب رو نخوندی . ایشون میگه داروهای انسانی که به آدمها داده نمیشه در اختیار سگها گذاشته میشه . اصلا در مورد فروش دارو در داروخانه دامپزشکی مطلبی نگفته
شهاب الدین تقی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
1
7
سردار عزیز . من یک دامپزشکم و بلد نیستم با سلاح کار کنم خب نظری هم در مورد مسائل تخصصی نظامی نمیدم چون اگر بدم احتمال اشتباهم زیاده. مسائل اینچنینی هم برای بررسی نیاز به صحبت صاحب نظرهای بی طرف و اگاه رو داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
1
3
بیماران دارو گیرشون نمیاد چون بی برنامگیه بی لیاقت ها دامن گیرشون کرده.
مشکل رو که نمیتونید حل کنید، ولی به راحتی با فکره کوتاهتون مشکل رو میتونید دوبرابر کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
1
4
یکی نیست به آین آقا بگه اگر دادن دارو به سگ متوقف شود دیگر مشکل داروهای انسانی حل میشود؟. یک استادی داشتم همیشه بمن میگفت علی آقا حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن هم بلد نیستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
6
0
دامپزشکان عزیز!
شما مسئول درمان هستید
کاری به بقیه مسائل نداشته باشید
برین همون حاشیه شهر کلینیک بزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
چسب عزیزم برای اطمینان خاطر تو داریم میریم بالای قله دماوند بزنیم فقط شب نصفه شب که داشتی با سگت از فرودگاه به طرف کشور محل تحصیل (مهاجرت!!) می‌رفتی باید تا بالای قله بیای برای مجوز بهداشتی سگت حالا از ما گفتن بود
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
حالا خوبه ما واسه سگمون یک بار میایم تا بالای قله. شما هر روز این مسیر رو برو تا پات قوی بشه
یه بیطار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
ما پیش از رسالت درمان رسالتی داریم به نام آگاهسازی و وقتی به رسالت آگاهسازیمون عمل نکنیم بهترین درمانگر هم باشیم بازیچه ی دست بازی ها میشیم و درمان های بی ارزش انجام میدیم
خیر ما از شهرها خارج نمیشیم چون ما «دام» پزشکیم و دام در شهر و روستا کنار انسان هاست. در حاشیه و خارج شهر ها «وحش» هست و همه ی ما «وحش» پزشک نیستیم
البته در یک صورت به نظر من بد نیس بریم خارج شهر
که حمایت دولتی از بخش های خصوصی فعلی بشه بیمارستان های دامپزشکی دولتی اما نه دولتی مسکن مهری، دولتی درست داشته باشیم در کنار کلینیک های خصوصی و یک مجموعه ی دامپزشکی انقدری بزرگ باشه که بتونه از حاشیه ی شهر کیس های خودش رو از داخل شهر جذب کنه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
0
5
خیلی بده. طرف .............. بیاد برای افراد تحصیل کرده خط و نشان بکشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
0
3
اومدی دماغش را پاک کنی چشمش را کور کردی:

توهین به مردم به اصطلاح ایشون پائین شهر

"فرمانده سپاه کربلا گفت: سهل الوصول بودن در اختیار گرفتن سگ و تامین دارو و غذا این حیوان خانگی موجب شده که مردم پایین شهر نیز به سگ گردانی روی بیاورند."
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
0
5
کلا تفکرات حضرات در تمام زمینه ها یکسانه. مثل ماه رمضون که نانوایی ها را تعطیل می کنند فکر میکنن اگه داروی سگ هم در دسترس نباشه طرف سگ نگه نمی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
5
1
بنده خداسردارحرف درست میزنه چرا جبهه گیری میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
1
6
کلا سپاه سرش تو همه کاری هست جز کار خودش
ماشالا ماشالا
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
6
0
دامپزشکی باید زیر مجموعه وزارت بهداشت باشد تا سلامت انسان ها را در صدور مجوز ها لحاظ کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
0
2
از همه بهتر نتیجه گیریش در مقام اول سگ داری و مقام سوم فرزند آوری بود یعنی جلوی سگ و بگیریم مشکل فرزند آوری حل میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
0
1
خسته شديم از بي ربط صحبت كردن مسئولين. اون از انسيه خزعلي تندرو كه بچه اش ميره كانادا به بهانه دانش بنيان!!؟؟ اينم از .................
دامپزشک بخش خصوصی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
2
3
همکاران محترم چرابه نیمه پرلیوان نگاه میکنیدایشون درصحبت هاش راجع به کاهش ظرفیت پذیرش رشته دامپزشکی هم حرف زده به نظر میرسد تنها نهادی که دراین زمان بتونه جلوی رشد قارچ گونه دانشکده های دامپزشکی رابگیرد سپاه است وگرنه ازمسوولین ماهیچ کاری برنمیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
در نیمه پر لیوان فقط ادرار شتر و روغن بنفشه وجود داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
1
1
سردار عزیز و گرامی......به پادگان برگردید.بیرون پادگان جای مناسبی برای شما نیست.ما نیز قول می دهیم هرگز وارد پادگان نشویم. با احترام
سلام فرمانده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
0
1
ای کاش به جای نگرانی درباره افزایش رابطه انسان و سگ که یک توهم است به فکر این بودید که
۱. چرا خیلی از آقازاده های ارزشی و .... در داخل و خارج واردکننده محصولاتی سخیف و یک شبه پولدار شدن با مجوزهای تردد خاص هستند
۲. چرا ۴۳ سال از انقلاب ما گذشته و‌هنوز سنگ روی سنگ بند نمی شود و امثال شماها به جای مدیران جهاد و کشاورزی و دامپزشکی نظر می دهید؟
۳. چرا برای بیماران خاص مثل هموفیل، دیابتی، دیالیزی، اوتیسم و..... دارو ندارند و اگر دارند برای یک درصدشان هست آن هم با میلیونها تومان پول زیرمیزی؟
۴. چرا دروغ ها و وعده های دروغ مدیران این کشور را که باعث میلیاردها خسارت مالی و جانی شده کسی دنبال نمی تواند بکند؟ چرا داروی کرونای شما چینی و خارجی از آب درآمد و کشور هزاران میلیارد خسارت داد اما آب از آب تکان نخورد ؟!!@ و.......
................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
0
0
https://zamin-magazine.com/%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%87-%D8%B3%D9%85%D8%AF%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

مطالعه بفرمایید
نظر شما
ادامه