کد خبر: ۷۱۲۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: «آیت الله سید رحیم توکل» نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری با حضور در اداره کل دامپزشکی مازندران با مدیر کل و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، «آیت الله سید رحیم توکل» نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری صبح روز یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ در نمازخانه حضرت زهرا سلام الله علیهای اداره کل دامپزشکی استان مازندران با دکتر گلپایگانی مدیر کل دامپزشکی استان مازندران و جمعی از مدیران و کارکنان ستادی و شهرستانی دامپزشکی مازندران دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدا «دکتر گلپایگانی» مدیر کل دامپزشکی مازندران ضمن عرض خیر مقدم با ارائه گزارشی از ظرفیت و پتاسیل استان در حوزه دامپزشکی افزود، کارشناسان دامپزشکی مازندران با اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز و شیوع بیماریهای دامی و نظارت بهداشتی شبانه روزی خود بر مراکز تولید ، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی در جهت برقراری امنیت غذایی تلاش می کنند تا محصول نهایی کاملا حلال ، سالم و بهداشتی به دست مردم برسد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از زحمات کلیه کارکنان خدوم دامپزشکی مازندران وظیفه این ارگان سلامت محور را تامین غذای حلال و سالم برای مردم عنوان کرد و افزود ، نتایج و تاثیر اقدامات بهداشتی  دامپزشکی در جامعه فوری و نتایج و تاثیرات اقدامات شرعی دامپزشکی سالها بعد بر زندگی مردم ظاهر می شود.

آیت الله توکل در ادامه گفت ، لقمه سالم و حلال با نظارت بهداشتی و شرعی کارشناسان دامپزشکی تولید می شود و مردم زمانیکه روزی حلال مصرف‌کنند برکات زندگیشان زیاد می شود و اگر غذایی که مصرف می کنند حلال نباشد حتی اگر شده سالها بعد این لقمه حرام در زندگیشان تاثیر منفی میگذارد.

ایشان با تاکید بر اعتماد مسئولان به جوانان اظهار داشت، جوانان ایرانی دلگرم شوند کارهای مهمی را انجام خواهند داد ، شناسایی مغزها و میدان دادن و اعتماد به جوانان از جمله وظایف مهم مسئولان می باشد که باید با مدیریت صحیح و برنامه ریزی شده در دستور کار قراربگیرد تا علاوه بر شاهد بودن ایرانی آباد ، ضعف ها را به فرصت تبدیل کنیم.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری به کارکنان دامپزشکی استان گفت ، هر کسی برای خدا کار کند یقینا خداوند متعال کمکش می کند بنابراین با در نظر گرفتن کار برای رضای خدا در حد توان، وظیفه مندی و تکلیف دارید که مسئولانه باید انجام دهید.

ایشان در پایان تاکید داشتند، اگر کسی در انجام وظایف محوله اداری خود کوتاهی کند جنایت به مملکت و خون شهداء کرده است.

گفتنی است در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رضاپور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران  نیز حضور داشتند.

 



 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
0
2
اینجوری نیست که گوشت سالم و حلال باشد یا فاسد و حرام. این تقسیم بندی غلط است زیرا سالم بودن گوشت و حلال بودن آن، ۲ مقوله کاملأ جداست و هیچ وابستگی به هم ندارند. یکی دیدگاه علمی است و دیگری دیدگاه دینی است. از نظر علم، یک گوشت می‌تواند سالم و بهداشتی باشد فارغ از حرام یا حلال بودن چون یک مقوله جداست و بی ربط به بهداشت گوشت است ولی از نظر دینی گوشتی که حلال نباشد قطعأ سالم و بهداشتی نیست.
نظر شما
ادامه