کد خبر: ۷۰۷۳۰

حکیم مهر: دبیر قرارگاه جهاد دامپزشکی کشور گفت: بنابر تاکیدات ریاست سازمان دامپزشکی کشور و هماهنگی به عمل آمده با بسیج و سپاه، ۳۲ گروه جهادی واکنش سریع تخصصی تحت امر قرارگاه جهاد دامپزشکی در سراسر کشور برای کمک رسانی و مقابله با بیماریهای دامی ناشی از سیل اعلام آمادگی کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکترمحمدمهدی خورشیدوند» اظهار داشت: در چند روز گذشته بارش شدید باران منجر به سیل و ایجاد خسارت در چند استان شد به گونه ای که گروههای جهادی بلافاصله با تمام امکانات در مدت ۴۸ ساعت از لحظه وقوع حادثه مشغول به کمک رسانی بودند.

وی عنوان کرد: قرارگاه جهاد دامپزشکی کشور با حضور مداوم خود در جلسات مدیریت بحران در دستگاههای مربوطه اعلام آمادگی کرده تا در صورتی که نیاز به پشتیبانی بود وارد عمل شود.

دکترخورشیدوند افزود: جهادگران دامپزشک و پیرادامپزشک بسیجی با توجه به تجربه بالایی که برای مقابله با چنین رویدادهایی دارند معمولاً با ایجاد قرارگاههای استانی موقت در کمترین زمان بهترین خدمات را ارائه خواهند داد.

دکترخورشیدوند تاکید کرد: هماهنگی سازمان دامپزشکی و ادارات کل استانی با ارگان های خدمات رسان همچون آتش نشانی، شهرداری، آب و فاضلاب، شرکت توزیع برق و سازمان مدیریت بحران برای تسریع در روند خدمت رسانی از دیگر فعالیت های قرارگاه جهاد دامپزشکی کشور است.

وی در پایان خاطر نشان شد: با احیا و توسعه ی جهاد دامپزشکی و ثبت تمام گروههای جهادی تخصصی دامپزشکی کشور در سامانه اطلس، نقش موثری در محرومیت زدایی و خدمات رسانی در حوزه دامپزشکی دارد.


نظر شما
ادامه