کد خبر: ۶۹۱۷۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
در دیدار با رئیس پارک علم و فناوری جهاد کشاورزی و منابع طبیعی:
«دکتر محمدرضا صفری» در دیدار با رئیس پارک علم و فناوری جهاد کشاورزی و منابع طبیعی، از شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه دامپزشکی حمایت کرد ...

حکیم مهر: رییس سازمان نظام دامپزشکی در دیدار با رییس پارک علم و فناوری جهاد کشاورزی و منابع طبیعی، از شکل‌گیری شرکت‌های دانش بنیان در حوزه دامپزشکی حمایت کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، «دکتر محمدرضا صفری» رییس سازمان نظام دامپزشکی با «دکتر ولدان» رئیس پارک علم و فناوری جهاد کشاورزی و منابع طبیعی دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش دکتر صفری در این دیدار به ساختار و تشکیلات سازمان نظام دامپزشکی به عنوان یک نهاد بزرگ صنفی و مردم‌نهاد در تأمین امنیت و سلامت بهداشت عمومی جامعه اشاره نمود و افزود: سازمان نظام دامپزشکی با بیشتر ۴۳ هزار عضو در سراسر کشور که غالبا از اقشار تحصیلکرده و فرهیخته جامعه محسوب می‌شوند، ارتباط مستقیمی با تکنولوژی بروز و فن‌آوری‌های نوین در سطوح مختلف حرفه‌ای دارند که مصداق بارز آن حضور ارزشمند و زحمات و خدمات علمی و عملی اعضای خانواده بزرگ دامپزشکی در زمینه‌های تشخیص، پیشگیری، بهداشت و مبارزه با کووید-۱۹ و نیز در امر تحقیق، پژوهش و تولید واکسن نوترکیب و دیگر واکسن‌های ملی ساخته شده بر ضد ویروس کرونا و آنتی‌ژن‌های مورد نیاز برای مبارزه با آن طی دو سال گذشته بوده است.

وی گفت: در یازدهمین نشست شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی طرح‌ها و برنامه‌های این سازمان در جهت تحقق شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سازمان نظام دامپزشکی ضمن حمایت کامل از شکل گیری و تاسیس شرکت‌های دانش بنیان در آینده نزدیک با تمرکز بر روی فناوری‌های برتر در حوزه دامپزشکی با هدف توسعه تکنولوژی نوین گامی مؤثر در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار امسال برخواهد داشت.

 دکتر ولدان رییس پارک علم و فناوری جهاد کشاورزی و منابع طبیعی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور رییس سازمان نظام دامپزشکی و هیئت همراه در این مرکز بر ضرورت تعامل و همکاریهای دوجانبه در زمینه فن‌آوری‌های نوین و استفاده از ظرفیت‌های طرفین در راستای ‌تاسیس و شکل گیری شرکت‌های دانش بنیان به خصوص در حوزه دامپزشکی تاکید کرد.

آیین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین به شرح زیر است:






 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
0
4
آقای دکتر صفری لطفا تکلیف شرکت های ماده 2 که قارچ گونه مجوز گرفتند و هیچ سازوکاری برای آنها تعریف نکردید را مشخص کنید. گزارشی از عملکرد آنها منتشر کنید
کاکتوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
2
2
البته قبلا نوع حمایت های نظام دامپزشکی را دیده ایم؛
که عبارت است از:
- ایجاد راه های جدید برای پول گرفتن!
مثلا:
1- تشکیل کلاسهای آنلاین و غیر آنلاین و ... و دریافت هزینه شرکت افراد و صدور گواهی حضور!
2- دریافت مبلالغی برای صدور مجوز فعالیت مراکزی با عنوان "دانش بنیان و ....!!



بالاخره خودشون خوب بلدن چطور پول بگیرن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
0
2
بزرگترین خطر و مشکل بر سر راه شرکتهای دانش بنیان دامپزشکی همین همکار نماها و هم رشته نماها هستن که با نظر تنگی و کار شکنی و منفی بافی و تمسخر با همکار برخورد میکنن. فرقی نمیکنه دولتی باشی یا خصوصی عضو نظام باشی یا استخدام سازمان...
بر خوردهای کودکانه و خاله زنکی که بنده شخصا در این مدت دیدم خودش یه کتاب طنز/تراژیک میشه .
محصولی که براش عمری زحمت کشیده شده با دید تمسخر یک همکار بیسواد مواجه میشه و 4 سال لای پرونده های همون شخص در انتظار مجوز میمونه و همون محصول وقتی به کشور همسایه برده میشه در عرض 3 هفته تمام بررسیها و اقدامات اداری و ثبتی انجام میشه .
دانش بنیان حمایت نمیخواد
دانش بنیان ((((شعور علمی)))) میخواد
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
2
آخه نظام وظیفه ذاتیش حمایت از دامپزشکه. مگه به اون عمل کرده که حالا شعار جدید میده. تازه با چه ابزاری میخواد این کار رو انجام بده
نظر شما
ادامه