کد خبر: ۶۸۷۴۹
تعداد نظرات: ۳۷ نظر
در پی انتشار خبری در رسانه ملی:
«دکتر ناصر دستوریان» افزود: بنده اعتقاد دارم اقدام به نشر اکاذیب و دروغ پردازی آن هم در رسانه ملی از سوی برخی همکاران موجبات تخریب وجه‌ی حرفه شریف دامپزشکی و اعضای تلاشگر و فرهیخته آن در کشور را فراهم خواهد ساخت...

حکیم مهر: رئیس نظام دامپزشکی استان مازندران درخصوص مصاحبه پخش شده از دکتر دامپزشک متقاضی پروانه داروخانه دامپزشکی توضیحاتی دادند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نظام‌دامپزشکی، در پی پخش مصاحبه یکی از اعضای سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در رسانه ملی مبنی بر تلاش سه ساله برای دریافت پروانه داروخانه دامپزشکی در شهرستان بابل و عدم موفقیت در آن به دلیل نداشتن ظرفیت، «دکتر ناصر دستوریان» رئیس نظام دامپزشکی استان مازندران در گفت و گویی با روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی توضیحاتی در این خصوص به شرح ذیل ارائه داد.

با سلام و عرض تبریک عید سعید و بزرگ مبعث خدمت تمامی مردم عزیز کشور به ویژه اعضا و همکاران ارجمند خانواده بزرگ دامپزشکی.

اینجانب به عنوان رئیس نظام دامپزشکی استان ماندران اظهارات سراسر کذب این فرد را در کمال ناباوری مشاهده کردم چرا که وی در این مصاحبه مدعی شده است که از سه سال قبل با صرف هزینه‌هایی هنگفت در پی تأسیس یک واحد داروخانه دامپزشکی بوده است.

اولاً مدارک و مستندات موجود در پرونده ایشان حاکی از این است که وی  در تاریخ ۲۱ آذرماه همین امسال یعنی کمتر از سه ماه پیش فرم تقاضای پروانه داروخانه دامپزشکی در شهرستان بابل را با خط خود در  نظام دامپزشکی استان مازندران پر کرده است نه سه سال پیش!  

ثانیاً بر اساس آخرین دستورالعمل اجرایی سازمان محترم دامپزشکی کشور حداقل امتیاز لازم برای اخذ پروانه در شهرهای بزرگ مانند بابل ۲۸۰۰ امتیاز است و بر اساس مستنداتی که در پرونده این همکار دامپزشک در نظام دامپزشکی استان مازندران موجود و قابل ارائه به محاکم قضایی است نامبرده تنها ۲۲۰۰ امتیاز کسب نموده که این رقم با حداقل امتیاز لازم اختلافی فاحش دارد لذا نامبرده با مستندات ارائه شده شرایط لازم برای اخذ پروانه را احراز ننموده است.

درخصوص مبحث تکمیل ظرفیتی که فرد مورد اشاره در مصاحبه خود بدان اشاره کرده است لازم به توضیح است که در استان مازندران هیچگونه ظرفیت پر شده‌ای وجود ندارد به طوریکه در نظام دامپزشکی استان مازندران از تاریخ ۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ لغایت ۱ آذرماه ۱۴۰۰، تعداد ۱۰۵ فقره درخواست صدور پروانه داروخانه دامپزشکی در سطح استان داشته‌ایم که بدون هیچگونه محدودیتی برای ۶۵ مورد آن که حداقل شرایط و ضوابط لازمه را دارا بودند پروانه صادر شده است، همچنین ۵۲ مورد درخواست کلینیک دامپزشکی ارائه شده که ۳۲ مورد آن منجر به اعطای پروانه شده است و ۳ درخواست نیز در حوزه آزمایشگاه بوده است که هر سه موفق به دریافت پروانه شده‌اند، پس در اینجا بحث تکمیل ظرفیت مطرح نیست چراکه ضوابط قبلی تغییر کرده و حتی شاهد هستیم که در برخی مناطق تعداد داروخانه‌های دامپزشکی از کلینیک‌های دامپزشکی پیشی گرفته است، اما داشتن حداقل امتیاز و شرایط لازم برای اخذ پروانه داروخانه دامپزشکی، کلینیک، آزمایشگاه، بیمارستان و غیره الزامی است.

ذکر این نکته ضرورت دارد که سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا و متعاقب آن نظام دامپزشکی استان در اینجا مجری امتیازبندی و شرط احراز امتیاز لازم برای صدور پروانه هستند.

بنده به عنوان عضوی از خانواده بزرگ دامپزشکی در کشور اعتقاد دارم که اقدام به نشر اکاذیب و دروغ پردازی آن هم در رسانه ملی از سوی برخی همکاران موجبات تخریب وجه‌ی حرفه شریف دامپزشکی و اعضای تلاشگر و فرهیخته آن در کشور را فراهم خواهد ساخت و همینجا از تمامی ارباب جرائد و رسانه‌های وزین کشور به خصوص مسئولین رسانه ملی که آئینه تمام نمای جامعه محسوب می‌شود درخواست می‌نمایم تا قبل از انعکاس وقایع اینچنینی نسبت به صحت و سقم آن بیشتر اطمینان حاصل نمایند تا خدای نکرده موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم نیاورند.


انتشار یافته: ۳۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
2
10
...........
من ۳ سال دویدن هروز به یک بهونه رد کردن، البته واسه استان ...........
........‌‌‌‌
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
بهتر بود با مدرک صحبت ها گفته میشد . از سوی هر دو طرف تا برای عموم مشخص شود حق با کیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
29
5
درود بر آقای دکتر دستوریان،
در خصوص جراید و خبرگزاران و خبرنگاران صد در صد با توصیه جنابعالی موافقم.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
3
33
جوابیه رئیس محترم نظام استان مازندران در قبال اظهارات این همکار دامپزشک کاملا غیر حرفه ای و غیر اخلاقی می باشد بخصوص خطاب کردن همکار به عنوان *یک فرد* حرمت مسجد به عهده متولی می باشد. رئیس محترم نظام در کمال ادب و احترام بر اساس مدارک و مستندات و سوابق همکار عزیز جوابیه می دادند که این همکار واجد شرایط برای اخذ مجوز داروخانه نمی باشد و همه قبول می کردند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
1
15
سلام
شرایط احراز امتیاز لازم برای داروخانه چیه؟

اینکه میگن به ازای هر ۵تا کلینیک یه دونه داروخونه میدیم ..........
ناشناس
|
-
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
27
آیا توضیحی دارید در مورد کسی که از 800 امتیاز ، امتیازش 200 بوده و براش پروانه داروخانه صادر کردید؟
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
32
2
به عنوان یک همکار دامپزشک که از نزدیک دکتر دستوریان را میشناسم باید عرض کنم ایشان خیلی فرد شریف و تلاشگری هستند
واقعا دلسوز هستند و با اینکه شاغل در اداره کل هستند خیلی نسبت به نظام دامپزشکی و اهداف و برنامه های آن دغدغه دارند.
امیدوارم سلامت باشند
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
1
22
یعنی چرا اون همکار دروغ گفته و چه نفعی از این دروغ پردازی می‌بره
آقای دکتر دستوریان باید مدارک رو کند
چون واقعا عجیبه این ماحرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
برای تخریب مدرک لازم نیست.برخی در نظام تبلیغات زودهنگام آغاز کرده اند
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
2
14
دامپزشکی شده سرتاسر حاشیه و هیاهو
واقعا جای تأسف داره این قبیل اخبار
احمدوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
4
11
۶۵ فقره داروخانه دامپزشکی در سطح استان مازندران تاسیس شده آخه چه خبره
لطفا کمی به فکر کاهش خیلی عظیم فارغ‌التحصیل باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
2
14
در استان فارس بیشترین تقاضا برای پروانه داروخانه میباشد که به علت ظرفیت و دستور وزیر و بهانه های دیگر با هیچکدام ‌موافقت نمیشود. چطور در استان مازندران تعداد ۶۵ پروانه داروخانه فقط در مدت ۹ ماه صادر شده است. آیا قوانین به صورت استانی متفاوت هست؟
من بارها و بارها برای تاسیس داروخانه اقدام کردم ولی با اینکه امتیاز هم داشتم موافقت نمیشود. لطفا تعداد پروانه صادر شده برای داروخانه در استان فارس رااعلام کنید. تعداد پروانه داروخانه صادر شده در استان پهناور فارس بعید میدانم بیشتر از ۱۰ داروخانه در سال ۱۴۰۰ باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
در این استان حمایت عجیبی از داروخانه داران و انواع سنگ اندازی ها برای متقاضی جدید انجام میشود ولی در مقابل هر تازه فارغ التحصیلی در خواست کلینیک دام کوچک بدهد بدون درنگ موافقت و فورا پروانه صادر میشود که عواقب این همه کلینیک دام کوچک گریبان گیر شده و تمام ارگانها نسبت به این صنف حساس شده اند. .............. در کمتر از یکسال ۶۵ پروانه داروخانه صادر کرده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
1
24
دیگه همه خبر داریم تو نظام دامپزشکی چه خبره، لازم نیست بقیه رو متهم ب دروغ پردازی کنید. خود من ۶ ماه طول کشید تا یه مجوز مطب تو یه کوره دهات رو بهم دادن. امیدوارم سامانه صدور مجوزها منجر به صرفه جویی در وقت همکاران بشه و انحصار رو هم بشکنه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
اگه یه انقلت سر این سامانه درنیارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
18
من حق میدم به اون دامپزشک که می‌خواسته داروخون بزنه . مسولین دامپزشک انگار سند تفاهم نامه هس مجوز هاشون . اینقد با هزار منت مجوز میدن که انگار جای اون دامپزشک رفتن درست خوندن . بدین مجوز تا یه جوان سر کار بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
10
متاسفانه این مشکل در استان .... وجود داشته به طوریکه درسال جاری هیچگونه مجوزی صادر نشده و نظام اعلام می کنند که دستورالعمل از مرکز ابلاغ نشده
سبکرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
1
20
جناب دکتر دستوریان عزیز
ضمن تشکر از پاسخ شما ،
از آنجا‌که شخص مصاحبه کننده کاملا با هویت مشخص اقدام به نشر خبر درست یا نادرست کرده بودند ، بهتر بود شما اسناد مربوط به درخواست و فرم امتیاز بندی ایشان راعلنی در همین فضا بارگزاری می کردید تا منجر به پاسخ های پیاپی و تکذیب ها نباشه ، ضمن اینکه امتیازات نادرست ومغایر با دستورالعمل بکرات اعطا و پروانه صادرشده است . لذا پذیرش هرنوع خبر یا تکذیب خبر بدون ارائه مستندات قبول بفرمایید کار ساده ای نیست . ممنون که توجه می کنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
1
12
+دراستان....متاسفانه این مشکل وجودداردوادرسال 1400مجوزی دراین خصوص صادر نشده بنا برگفته مسیولین نظام استان .متاسفانه هرچه به نظام استان مراجعه میکنیم میگویند منتظر دریافت دستورالعمل از مرکزهستیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
مشکل از مرکزه اون مرکزو باید تغییر بدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
25
2
احسنت به دکتر دستوریان که پاسخ محکم داد.متاسفم برای سازمان دامپزشکی و پرسنل که هنوز نمی‌دانند پروانه را چه کسی صادر می‌کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
4
9
واقعا متاسفم برای روابط عمومی دامپزشکی که بدون اطلاع نتیجه گیری کرده و پاسخ داده.اینجاست که تجربه بدرد میخوره .........‌
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
مستندات در اختیار روابط عمومی است.درست بودت اظهارات رئیس نظام برای مرکز تایید شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
12
انجانب درسال98 یکبار ودرسال 99دوباردرخواست صدورمجوز داروخانه رادادم .مخالفت شد.ان زمان دلیل مخالفت رانبودقانون اعلام میکردند.باتغییر دستورالعمل درپایان سال 99ا دوباره درخواست این بارمسیولین نظام استان علی رغم تغییر قوانین اعلام میکنند که هنوز منتظر دستورالعمل از مرکز هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
1
14
نه حرفشو قبول ندارم.چجوری ی نفر با سربازی و چندین سال سابقه فقط2200امتیاز میاره؟ 2000امتیاز که مال مدرکه. البته این کار در خراسان رضوی هم صورت گرفته.بنده نزدیک به یک ساله که تقاضای داروخانه داده ام اما هنوز موفق به اخذ پروانه نشده ام
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
6
11
همکاران محترم ول کنین این داروخانه رو.. همه داروخانه میخوان مگه جی داره توش، ضرره .. با این بازار خراب. در ضمن اگر صحبتهای رییس نظام مازندران درسته باید این همکار که دروغ به رسانه ها گفته، هییت بدوی بره و توبیخ بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
بله باید برخورد کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
9
دقیقا نطام گاملا صد اشتعال همکارا عمل میکند بتده دو سال و نیم است در استان چهار محال و بختیاری درخواست اشتعال به انور درمانی پاره وقت کزدم متاسفانه رییس نطام ........ حتی حاصر به طرح درخواست بنده در جلسه نیست احتی از طریق دکتر لامعی هم پیگیری کردم کسی پاسخگو نیست متاسفاته در این استان برای برخی افراد با امتیاز پایین تر از اینجانب به دلایل ... پروانه صادر گردیده ولی متاسفانه ............ مانع از صدور پروانه شده ،مدارک هم کاملا موجوده در صورت نیاز براتون ارسال میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
10
1
سلام با شناختی که طی این چند سال ازشون دارم واقعا کارشون اساس قانون میباشد
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
1
5
عزیزان اوکراین سرباز استخدام داره روزی ۳۰۰ یورو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
سوریه نقد سالها کنار دستت بود. بازم هست برو اونجا تعلل نکن
دکتر دامپزشک
|
United States of America
|
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
8
ریاست محترم سازمان یک سامانه کشوری برای صدور مجوزهای بخش خصوصی راه اندازی کنید که ظرفیت ها وامتیازها در آن ثبت شود وشفاف باشد تا خق هیچکس ضایع نشود واعمال سلیقه های نادرست انجام نشود .
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
0
8
................ امسال به یک نفر تازه فارغ التحصیل چرا و با کدوم امتیاز مجوز داروخانه دادن ؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
0
7
با سلام
ریاست محترم نظام استان برای خاتمه دادن به این حرفها باید مستندات ارائه بفرمایند و قطعا بدون مدرک هیچ کسی حرف ایشون رو قبول نمیکنن چرا که همکار عزیزمون که این شکوائیه رو داشتن به وضوح بصورت تصویری با رسانه ملی سخن گفتن.پس صرف تکذیب کلامی برعکس حرف همکار عزیزمون رو تایید میکنه نه تکذیب.متاسفانه نظام دامپزشکی در اکثر استانها همسو با مطالبات همکاران نیستن.انگاری نظامی داریم که مخالف ما هستن نه موافق و حامی ما دامپزشکان.بعید میدونم مفهوم تشکل صنفی این بوده باشه................
با تشکر از حکیم مهر
سالار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
2
8
الان مکانیک باشی دستتو می بوسن هر جا هم خواستی مغازه بزن. ....... نظام دامپزشکی و امتیاز و هیچ مسخره بازی هم نمی خواد.درس خوندن الان جواب نمی ده.دختر تو خونه مونده و ترشیده هم زیاده.پسرها عاقل شدن به راحتی تن به شرایط بیگاری ازدواج هم نمی دن.شرایط مناسب برای خوندن دخترهاست.هیچ کاری جز درس خوندن نداره.بگی یه پیچ رو باز کن نمی دونه با پیچ گوشتی باید باز کنه یا دمباریک.ادعا و توقع شون هم بالاست.تازه اگه دکترا هم بگیره دیگه با شاه هم غذا نمی خوره،حالا بیا جمعش کن.هر شغلی رو با این دامپزشکی مقایسه کردم از دامپزشکی سرتر بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
2
1
باسلام ازجناب دکترکه قانون رااجراکردن متشکریم اماایاجنابعالی اطلاع داریدهمکاران شما درنظام بعضی استانها با عدم اجرای قوانین وتبعیضهای ناروا متقاضیان را درپیچ وخم ادارات وسازمانها سالها گرفتار نموده اند؟ایا قانون گریزی،تبعیض ،عدم صداقت درپاسخگویی وشفافیت موجب یاس ودلسردی همکاران دلسوز وزحمتکش نمی گردد؟ازجنابعالی که قانونمدارهستیدتقاضادارم به همکاران خود درسایر استانها نیزاجرای قانون راتذکردهید . باتشکر
تاکسی اینترنتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
0
0
آره والله
نظر شما
ادامه