کد خبر: ۶۸۳۸۲
 

حکیم مهر: سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیانیه‌ای را حول محور گرامیداشت روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران صادر کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، این سازمان به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر به معنای بزرگداشت اعتقادات دینی، آرمان‌های اسلامی و حماسه مردمی است برای تحقق استقلال، آزادی و مبارزه با استکبار و استبداد و ظلم‌‌ به پاخواست و بر این آیه شریفه قرآن کریم عملا اعتقاد ورزید که «إنّ اللّه لا یغیّر ما بقومٍ حتّى یغیّروا ما بأنفسهم؛ خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد، مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند! ». دهه فجر تداعی‌کننده انقلاب مردمی است که از دل ظلمت سلطه و استبداد راه به نور "استقلال‌، آزادی‌ و جمهوری اسلامی” برد و با دلاورمردی و سلحشوری بر آن استقامت ورزید.

امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با بنا نهادن یک حرکت و یک گفتمان جدید به الگویی بی بدیل در جهان مبدل شد. الگویی که الهام بخش نهضت‌های بسیاری از کشورهای عالم گشت و آن الگو چیزی نیست جز «مقاومت در مقابل استبداد و استکبار جهانی برای تحقق حق طلبی و عدالت خواهی».

این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن عده ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

به این مناسبت سازمان دامپزشکی کشور، چهل و سومین سالگرد انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و دهه فرخنده فجر را محضر مبارک رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت بزرگ و شهیدپرور ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و  بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و دشمنان بی هویت و سرگردان این انقلاب الهی را به خاک مذلّت خواهد نشاند.

 

نظر شما
ادامه