کد خبر: ۶۷۸۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس از نصب شبرنگ شب نما بر روی شترهای روستای آق آباد به منظور کاهش تلفات جاده ای خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «اصغر نودهی» با اشاره به وقوع تصادفات و سوانح جاده‌ای در محورهای مواصلاتی دهستان آق آباد شهرستان گنبدکاووس به ویژه در روستای مرکزی این دهستان، اظهار کرد: جلسات کارشناسی بسیاری پیرامون علت های وقوع این سوانح که تلفات بسیار زیاد انسانی اعم از جراحت و فوت راکبان خودروها را به همراه داشته است برگزار کرده ایم.

وی با بیان اینکه پس از افزایش تعداد تصادفات جاده ای خودرو با شتر در شب و برجای گذاشتن مصدومین و تلفات انسانی و دامی و از طرفی درگیر شدن دستگاه های امدادی برای امدادرسانی آن در اندیشه راهکار برای این موضوع برآمدیم، افزود: پیشنهاد ما نصب شبرنگ شب نما بر روی شترهای این منطقه از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس با تقدیر از همراهی مدیران و پذیرش پیشنهاد این نهاد، خاطرنشان کرد: با همکاری دهیاری و خانه هلال روستا، بر روی گردن و پاهای ۲۲ نفر شتر شبرنگ شب نما نصب شد.

نودهی با اشاره به اینکه تلاش ما این است که در کنار اقدامات امدادی در راستای پیشگیری از وقوع سوانح نیز گامهایی برداریم، اضافه کرد: از همه نخبگان و فرهیختگان شهرستان تقاضا داریم در این راستا با ارائه پیشنهادات خود به ما کمک کنند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پاتوبیولوژیست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
0
0
آفرین بر این اقدام پیشگیرانه که جمعیت هلال احمر را از انفعال و لاشه جمع کنی به در آورد.
مسول فنی در کنارک
|
Canada
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
0
0
در استان ما هم شتر ها یک مشکل اساسی برای جاده ها هستند خواهشن هلال اهمر استان سیستان و بلوچستان هم فکری به حال این کشت و کشتار در جاده ها بکند . ثواب دارد به خدا کلی آدم و حیوان در جاده ها زجر کش میشوند یا معلول میشوند .
نظر شما
ادامه