کد خبر: ۶۷۶۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه فردوسی مشهد در سال ۱۴۰۰ تجلیل شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه فردوسی مشهد در سال ۱۴۰۰ ظهر امروز در سالن جلسات ساختمان مرکزی دانشگاه فردوسی و با حضور محمد کافی، رئیس دانشگاه، محمد صال‌ مصلحیان، مدیر پژوهشی این دانشگاه، حسین انصاری، معاونت اداری و مالی آن، پژوهشگران، فناوران و برخی از اساتید این دانشگاه برگزار شد.

نامزدهای رده پژوهشی علوم بنیادین دکتر مسعود میرزایی شهرابی، دکتر سیدمحسن مدرسی سریزدی، دکتر بتول اخلاقی‌نیا و دکتر جعفر احمدی بودند که دکتر مسعود میرزایی از گروه شیمی و دکتر جعفر احمدی از گروه آمار به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه فردوسی مشهد انتخاب شدند.

دکتر محمود فرزانه‌گرد، دکتر جلیل وحدتی‌خاکی، دکتر علی احمدپور و دکتر جواد ساده نیز به عنوان نامزدهای رده پژوهشی مهندسی انتخاب شده بودند که دکتر محمود فرزانه‌گرد از گروه مهندسی مکانیک و دکتر علی احمدپور از گروه مهندسی شیمی به عنوان پژوهشگران برتر انتخاب شدند.

نامزدهای رده پژوهشی علوم طبیعی دکتر عباس روحانی، دکتر آرش کوچکی، دکتر محمدحسین محمودی قرائی، دکتر حجت امامی، دکتر حسام دهقانی و دکتر محمد عزیززاده بودند که دکتر عباس روحانی از گروه مهندسی بیوسیستم، دکتر محمدحسین محمودی قرائی از گروه زمین شناسی و «دکتر حسام دهقانی» از گروه علوم پایه دامپزشکی به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه انتخاب شدند.

نامزدهای رده پژوهشی علوم انسانی و اجتماعی، دکتر محمد مهرآیین، دکتر عباس مفیدی، دکتر مهدی فیضی، دکتر بختیار شعبانی‌ورکی، دکتر سیدحسین سیدموسوی و دکتر محمدرضا فارسیان بودند که دکتر محمد مهرآیین از گروه مدیریت، دکتر بختیار شعبانی‌ورکی از گروه مبانی تعلیم و تربیت و دکتر محمدرضا فارسیان از گروه زبان فرانسه به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه فردوسی انتخاب شدند.

در بخش فناوران برتر دانشگاه و در رده گروه‌های مهندسی، کشاورزی و علوم پایه، دکتر مجتبی مغربی و دکتر بابک امین شهیدی به عنوان نامزدهای برتر انتخاب شده بودند که دکتر بابک امین شهیدی از گروه مهندسی شیمی به عنوان فناور برتر در این حوزه انتخاب شد.

در بخش فناوران برتر و رده گروه علوم انسانی و اجتماعی، دکتر علیرضا پویا و دکتر سیدحسین اصغری‌ نکاح نامزدان این بخش بودند که دکتر سیدحسین اصغری نکاح به عنوان فناور برتر دانشگاه از گروه روان‌شناسی و مشاور تربیتی انتخاب شد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
0
0
دکتر دهقانی واقعا بدون اغراق یکی از بهترین اساتید دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد بودند و بسیار با اخلاق بودند. هر کجا هستند سایه شان مستدام باد
نظر شما
ادامه