کد خبر: ۶۷۵۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

حکیم مهر: مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مازندران گفت: سگ گردانی در مازندران به ویژه در مرکز استان رو به افزایش است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «علی رجبی» اظهار کرد: بررسی روند عفاف و حجاب دستگاه‌های اجرایی  به صورت  هر دوماه یک بار در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: برخی از ادارات و نهادها بر اساس رتبه بندی تعیین شده ما قرار نداشتند که به مسؤولان این ادارات و نهادها گزارش دادیم.

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مازندران در ادامه با ابراز نگرانی از وضعیت سگ گردانی در سطح مرکز مازندران،گفت: به دلیل گران بودن سگ‌های تزئینی نیاز است که افرادی که برای این موضوع تعیین می‌شوند، مورد حمایت قرار گیرند.

وی با اعلام اینکه برخی مواقع قیمت یک سگ تزئینی حدود ۳۰ میلیون تومان تعیین می‌شود، افزود: اگر در حین انتقال و یا نگهداری سگ مشکلی برای افراد ضابطان ما ایجاد شود، ممکن است صاحب سگ علیه ضابطان اعلام جرم کرده و مامور ما مجبور به پرداخت خسارت شود به همین دلیل نیاز به حمایت جدی داریم.

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مازندران با اعلام اینکه روند سگ گردانی در مازندران به ویژه در ساری رو به افزایش است، افزود: حساسیت‌ها باید به صورت مصوبه و صورت ضابطه‌مند عمل کنیم که برای اجرای این طرح نیاز داریم که هماهنگی بین شهرداری‌های شهرستان ساری انجام شود و یک برنامه منسجم و مناسبی در این زمینه تهیه، تدوین و اجرا شود .

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
2
5
یعنی اینقدر در اداره کشور ناتوان هستید که بجای اداره مملکت به جان سگ افتادید؟ عجیبه والا
نظر شما
ادامه