کد خبر: ۶۵۰۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: به منظور تسهیل در صدور و تمدید پروانه داروخانه دامپزشکی، درج مقالات علمی همکاران در فصلنامه سلام و سلامتی دارای امتیاز گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، با توجه به ابلاغ و ویرایش جدید دستورالعمل سیاست، ضوابط تاسیس و فعالیت داروخانه های دامپزشکی در سطح کشور، متقاضیان تاسیس داروخانه دامپزشکی میتوانند مقالات علمی خود را برای فصلنامه سلام و سلامتی به آدرس الکترونیکی Salam.salamati@ivo.ir ارسال نمایند و پس ازچاپ، از امتیاز مقالات قابل پذیرش برای دریافت پروانه تاسیس استفاده نمایند.

فصلنامه سلام و سلامتی چند سالی است که توسط سازمان دامپزشکی کشور در وب سایت این سازمان طراحی که همکاران شاغل در بخش های دولتی و خصوصی دامپزشکی می توانند مقالات علمی خود را در آن درج و از امتیازات پیش بینی شده بهره مند گردند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ذوالحواریه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
0
1
با عرض سلام و تشکر از حکیم مهر
از مدیران محترم مجموعه دامپزشکی کشور تقاضا می شود از درج چنین پیام‌هایی که بی شک موجب تضعیف ساحت دامپزشکی خواهد شد بپرهیزند.
نشریات علمی_ پژوهشی، از ویژگیهای خاصی برخوردارند و نشریه «سلام و سلامتی» به عنوان یک نشریه علمی، خبری، تحلیلی تخصصی دامپزشکی در زمره نشریات علمی_ پژوهشی محسوب نمی شود و لذا از امتیاز نشریات علمی برخوردار نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
0
0
فقط یک بار این نشریه را بخوانید
باعث شرمندگی خانواده دامپزشکی
نظر شما
ادامه