کد خبر: ۶۴۶۰۰

فرماندار اشکذر گفت: قطع برق واحد‌های کشتارگاهی اشکذر تأمین بیش از ۵۰ درصد گوشت استان را با مشکل مواجه می‌سازد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «هادی نسب» فرماندار اشکذر در نشستی با مدیران ادارات برق و صنعت، معدن و تجارت شهرستان با بیان اینکه بیشترین گوشت مصرفی مردم استان در شهرستان اشکذر کشتار و فرآوری می‌شود، گفت: وجود بزرگترین کشتارگاه مرغ استان و همچنین اولین کشتارگاه دام سبک و سنگین استان در شهرستان اشکذر، این شهرستان را به قطب کشتارگاهی و فرآوری گوشت استان تبدیل کرده است و قطع برق این واحد‌های کشتارگاهی تأمین بیش از ۵۰ درصد گوشت استان را با مشکل مواجه می‌سازد.

او با اشاره به دلایل افزایش مصرف برق در سال جاری، اظهار کرد: کاهش میزان بارندگی و افزایش دما و همچنین استفاده‌های غیرمجاز از برق، از مهمترین دلایلی است که کشور را با مشکلات قطعی و نوسانات برق مواجه ساخته است.

هادی‌نسب افزود: قطع مکرر، اما برنامه ریزی شده برق این روز‌ها مشکلات متعددی را برای شهروندان و بویژه واحد‌های صنعتی و تولیدی ایجاد کرده و در این میان واحد‌های کشتارگاهی بخاطر مسئولیت تأمین گوشت شهروندان مشکلات به مراتب سخت تری را تجربه می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه بیشترین گوشت مصرفی مردم استان در شهرستان اشکذر کشتار و فرآوری می‌شود، خاطرنشان کرد: وجود بزرگترین کشتارگاه مرغ استان و همچنین اولین کشتارگاه دام سبک و سنگین استان در شهرستان اشکذر، این شهرستان را به قطب کشتارگاهی و فرآوری گوشت استان تبدیل کرده است و قطع برق این واحد‌های کشتارگاهی تأمین بیش از ۵۰ درصد گوشت استان را با مشکل مواجه می‌سازد.

«عسکری‌فر» رئیس اداره برق شهرستان اشکذر نیز در این جلسه اظهار کرد: از همه شهروندان تقاضا داریم به منظور استفاده همه واحد‌های صنعتی، تولیدی و خانگی در سراسر ایران اسلامی از نعمت برق، مصرف برق خود را مدیریت کنند.

او افزود: تلاش می‌کنیم با هماهنگی با مرکز دیسپاچینگ استان که وظیفه کنترل و حفظ پایداری و بهره‌برداری بهینه از شبکه انتقال و برنامه‌ریزی قطعی‌های برق را برعهده دارد؛ این اختلالات مرتفع شود.

 
نظر شما
ادامه