کد خبر: ۶۴۰۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه با دادستان محترم شهرستان ایذه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، «داریوش شاهپری» سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه با دادستان این شهرستان در خصوص حمل غیر مجازدام، فروش و عرضه مرغ زنده و کشتار غیر مجاز طیور، دیدار و گفت و گو کرد.

 سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه ضمن تشکر از حمایتهای دادستان از این بخش و توجه ویژه ایشان به مقوله بهداشت و سلامت در جامعه، اهداف جدید اداره کل دامپزشکی استان را برخورد با کشتار غیرمجاز مرغ زنده و جمع آوری مکان های عرضه مرغ زنده را در شهرستان مطرح نمود.

در ادامه دکتر شمولی رئیس دادسرای انقلاب و عمومی شهرستان ایذه ضمن حیاتی بر شمردن وظایف دامپزشکی که در حوزه امنیت غذایی جامعه است گفت: پرونده‌های حقوقی دامپزشکی مطالبه دستگاهی نیست بلکه دفاع از حقوق اجتماعی است که پرونده های ارجاعی از طرف دامپزشکی از اولویت‌های دادسرا می باشد که به صورت ویژه نسبت به آنها رسیدگی خواهد شد.

ریاست دادسرای انقلاب و عمومی شهرستان ایذه در پایان عنوان نمود برخورد قاطعانه با متخلفین دامپزشکی از ضروریات تامین امنیت غذایی و بهداشت عمومی است و در برخورد با متخلفین بهداشتی اغماضی صورت نخواهد گرفت و این امر را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم.
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
0
0
آفرین
نظر شما
ادامه