کد خبر: ۶۳۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - "غلامرضا رازقی" با حکم وزیر جهاد کشاورزی به عنوان معاون وزیر و یازدهمین رئیس سازمان شیلات ایران پس از انقلاب اسلامی منصوب شد.

رازقی پیش از این به عنوان مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید محصولات کشاورزی، دامی و منابع طبیعی فعالیت کرده است.

وی از سوم مرداد ماه سالجاری در سازمان شیلات ایران به عنوان رییس این سازمان مشغول به کار شده است.

رازقی متولد 1337 بوده و در سال 63 به تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی با گرایش باغبانی در دانشگاه تهران مشغول شده و پس از آن مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه آزاد تهران هم اخذ نموده و تحصیلات خود را در زمینه کارشناسی ارشد توسعه اقتصاد و مدیریت برنامه ریزی نیزادامه داده است.
گفتنی است طی 15 ماه اخیر " سیدامین الله تقوی مطلق" به عنوان سرپرست سازمان شیلات ایران فعالیت می‌کرد.


 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
0
0
مگه در این مملکت این همه دکتر و مهندس شیلات و دکتر دامپزشک نداریم که لیسانس باغبانی رئیس شیلات می شود؟!! آنهم با مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه آزاد!!؟؟
علی نکوئی فرد
|
-
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
0
0
شیلات بعد از ... و جدایی استانهای غیرساحلی به عنوان سکوی پرتاب ..... تبدیل شده وجای شکی نیست که افراد غیرشیلاتی زمانی به این مسئولیت تن می دهند که در آینده بسی نزدیک جایگاه دیگری را مشاهده خواهندکرد این فعلا اصل است تاببینیم آیا عکس آن هم ثابت می شود به هرحال هرکسی بیاید بتواند وضع شیلات وآبزی پروری کشور را سروسامان دهد باید به دیده منت قبولش کرد
چنگیزی
|
-
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
0
0
آقای دکتر دباغ مقدم,از شما بعید است اینگونه نظر بدهید,کجای این انتصابات بجاست که این باشد. .......... هم رشته ای است. یا علی
نظر شما
ادامه