کد خبر: ۶۳۱۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مدیران کل دامپزشکی استان های آذر بایجان شرقی و غربی از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه شمال غرب کشور (مرند) بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت های این مجموعه قرار گرفتند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر عارف هوشیاری» در این بازدید که با حضور «دکتر امیرحسین بهداد» مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی و «دکتر امید خلیل زاده» مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و هیئت همراه برگزار شد، گزارش مبسوطی از فعالیت ها، اقدامات و همچنین روند تولید و مسایل و مشکلات تامین مواد اولیه ارائه کرد.

وی ضمن تبیین جایگاه موسسه در تولید فرآوردهای بیولوژیک کشور، اظهار کرد: برای حضور در بازار باید محصولات با کیفیتی تولید کنیم و امروز با قاطعیت تمام اعلام می کنیم که واکسن های موسسه رازی با کیفیت و ایمنی زایی بهتر تولید و روانه بازار مصرف می شوند و بخش عمده ای از نیاز کشور به واکسن را تأمین می کنند که این مهم صرفه جویی ارزی قابل توجهی را برای کشورمان به ارمغان آورده است.

در همین راستا مدیران کل و هیئت همراه جهت آشنایی بیشتر با رسالت ها، فعالیت ها، امکانات و توانمندی های موسسه رازی شعبه مرند، از بخش های مختلف این مجموعه بازدید کرده و در جریان فرآیند تحقیق و تولید قرار گرفتند.

دکتر امیرحسین بهداد و دکتر امید خلیل زاده درپایان بازدید از تلاش های مجموعه همکاران موسسه رازی شعبه مرند در تامین امنیت غذایی و بهداشت عمومی جامعه تقدیر کردند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
همکار سازمان
|
United States of America
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
3
0
سلام و خسته نباشید دکتر هوشیاری ،دکتر خلیل زاده و دکتر بهداد.
انشاءالله دولت انقلابی بعدی هم از مدیریت دکتر بهداد ... استفاده کند
نظر شما
ادامه