کد خبر: ۶۱۷۵۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل از فعالیت 53 مسئول فنی و دستیار بهداشتی دامپزشکی در مراکز تحت نظارت دامپزشکی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اردبیل، مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل در جلسه هم اندیشی و مشورتی که به منظور بررسی راهکارهای قطع ارتباط مالی فی مابین مسئولین فنی و دستیاران بهداشتی دامپزشکی با حضور رئیس شورای نظام دامپزشکی استان، رئیس انجمن صنفی مسئولین فنی بهداشتی، نماینده اداره کل کار و امور اجتماعی و جمعی از همکاران حوزه تشخیص و درمان در اداره کل دامپزشکی استان تشکیل یافت، با اشاره به اینکه قطع ارتباط مالی کارفرمایان و مسئولین فنی بهداشتی، ارتقاء بیشتر حوزه سلامت و امنیت غذایی جامعه را در پی دارد گفت: با وجود استقلال مالی فی مابین مسئولین فنی بهداشتی و کارفرمایان و عدم ایجاد وابستگی مالی بین آنها ضوابط بدون اغماض اعمال شده و نظارت در قالب دستورالعمل بهداشتی دامپزشکی به صورت بهینه و به نحو احسن انجام می شود.

«دکتر بهلول تکلوی» افزود: در حال حاضر ۳۸ مسئول فنی بهداشتی و ۱۵ دستیار بهداشتی دامپزشکی در مراکز تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی نظیر کشتارگاههای دام و طیور،کارخانه های تولید خوراک دام، کارگاهها، کارخانه ها و مراکز تولید، توزیع و عرضه فراورده های خام ودامی، سردخانه های مواد پروتئینی با منشا دامی و مراکز جمع آوری شیر و عسل فعالیت می نمایند.

مدیر کل دامپزشکی استان از مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی به عنوان سفیران حوزه سلامت و امنیت غذایی جامعه یاد کرد و گفت ما خود را مدافع این سفیران می دانیم و هرجا لازم باشد حتما از آنها حمایت می کنیم.

این مقام مسئول در دامپزشکی ادامه داد با همفکری، هم افزایی و تعامل بین بخشی دستگاههای مرتبط موضوع نظیر سازمان تامین اجتماعی، اداره کل کار و رفاه اجتماعی، اداره کل دادگستری، سازمان جهاد کشاورزی و شورای نظام دامپزشکی استان و با استفاده از پیشنهادات سازنده انجمنهای صنفی و همکاران در جهت حل قانونی موضوع بهره برداری کرده و تلاش خواهیم کرد قراردادهای فی مابین طوری تنظیم شود که کمترین مشکلات را در روند اجراء داشته و پرداخت حقوق به نحوی باشد که کمترین دغدغه را در اجراء داشته باشد.

در این جلسه حاضرین به صورت جداگانه به بیان دیدگاههای خود پرداختند و تمهیدات لازم برای اجرای دستورالعمل اتخاذ شد.

گفتنی است این جلسه هم اندیشی و مشورتی با هدف برنامه ریزی جهت اجرای این دستورالعمل به منظور بررسی راهکارهای قطع ارتباط مالی فی مابین مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی و کارفرمایان و متصدیان مراکز تحت نظارت دامپزشکی و در راستای افزایش بهینه سلامت و امنیت غذایی جامعه تشکیل شد.

 

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر دامپزشک
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
2
که متاسفانه هنوز در شهرهایی مثل ............. که رییس اداره و مدیرکل خودشون با کارفرمایان ارتباط تنگاتنگ دارن اجرا نمیشه. حتی برای اعتراض میریم رسیدگی نمیکنن
مددزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
1
سلام و عرض و ادب
جا داره از زحمات صمیمانه ی همکار پیشکسوت و دوست و رئیس ارزنده ی اداره دامپزشکی استان اردبیل آقای دکتر تکلوی عزیز تقدیر و تشکر کنم که همیشه دلسوزانه و مدبرانه در حمایت از این صنف قدم برداشتند.اتفاقی که در بسیاری از استانها نه تنها شاهد آن نیستیم بلکه بخش خصوصی رو بعنوان رقیب و دشمن خودشون میدونن‌.امیدوارم این قدم بزرگ پله ای باشه برای رشد و تعالی جایگاه دامپزشکی.
سپاس فراوان و مجدد دارم از آقای دکتر تکلوی بزرگوار
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
بله حتما راه بس دراز است و ناهموار و قلندرها بیدار
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
بله بله! همه این را می دانند و باور دارند ولی دوصذ گفته چون نیم کردار نیست!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
1
ابتدا بایستی از کشتارگاههای بزرگ صنعتی شروع شده و بعد به قسمتهای دیگر نظارتی ختم بشود
نظر شما
ادامه