کد خبر: ۴۷۴۴

حکیم مهر - پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی نوشت : شورای نظام دامپزشکی استان اصفهان در نظر دارد در سه ماه آخر امسال هفت دوره آموزشی متنوع دامپزشکی برگزار کند.
اصول و مبانی GMP در صنایع وابسته به دامپزشکی عنوان‌ دوره‌ آموزشی این شورا برای دامپزشکان و مسئولین بهداشتی در 30/10/1389 است که شورای نظام دامپزشکی استان اصفهان پس از برگزاری موفق دوره آموزشی راه‌های  پیشگیری و درمان اورام پستان در دام دوازدهم همین ماه، آن را با تدریس دکتر کاظم عبدی برگزار می‌کند.
اصول بهداشت و بازرسی گوشت در کشتارگاه‌های طیور ، تشخیص و درمان دل‌ درد در اسب و بیماری MD- BVD  در گاو عناوین دوره‌های آموزشی این شورا برای دامپزشکان اصفهانی و علاقمندان به شرکت در آن از سراسر کشور است.
این دوره‌های آموزشی به ترتیب 6و 7 ، 12 و 21 بهمن‌ماه برگزار می‌شوند.
شورای نظام دامپزشکی استان اصفهان همچنین از علاقمندان به شرکت در دوره‌های آموزشی مدیریت زخم و اورژانس‌های جراحی در دام‌های کوچک، واکسن‌ها و روش‌های مایه کوبی طیور و واکسن‌ها و روش‌های مایه کوبی دام برای اسفند ماه ثبت نام می‌کند.
این دوره‌ها نیز قرار است به ترتیب بیست و هفتم، یازدهم و دوازدهم و  18و19 اسفند امسال برگزار شود.
به جز دوره‌های آموزشی اصول بهداشت و بازرسی گوشت در کشتارگاه‌های طیور، واکسن‌ها و روش‌های مایه کوبی طیور و واکسن‌ها و روش‌های مایه کوبی دام که 10 امتیاز بازآموزی دارند، شرکت در دیگر دوره‌ها 5 امتیاز بازآموزی برای علاقمندان آنها به همراه دارد.
علاقمندان به شرکت در این دوره‌های آموزشی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 8-5249487-0311 شورای نظام دامپزشکی استان اصفهان تماس بگیرند و یا به محل این شورا واقع در اصفهان، خیابان جی، روبروی تالار شهروند مراجعه کنند.

 

نظر شما
ادامه