کد خبر: ۴۴۳۶

حکیم مهر -  مدیرمسئول و سردبیر مجله پژوهشنامه دامپزشکی از راه‎اندازی وب‌سایت این مجله خبر داد.

دکتر شاهرخ رنجبر بهادری با اعلام این مطلب افزود: از آذرماه 1389 پذیرش مقالات برای انتشار در این مجله تنها از طریق وب‌سایت آن امکان پذیر است و داوری مقالات هم به صورت اینترنتی انجام می‎شود.

وی یکی از دغدغه های اصلی نویسندگان مقالات را طولانی شدن زمان داوری دانست و گفت : با توجه به اینترنتی شدن داوری مقالات این زمان کاهش خواهد یافت .

مدیرمسئول و سردبیر این مجله از کلیه اساتید و پژوهشگران دامپزشکی کشور و سایر علوم وابسته نیز جهت ارسال مقاله و ثبت نام جهت داوری دعوت به عمل آورد.

گفتنی است این مجله دارای درجه علمی - پژوهشی از دانشگاه آزاد اسلامی بوده و به صاحب امتیازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار منتشر می‎شود و تاکنون 19 شماره از این مجله به چاپ رسیده است.

مدیریت داخلی پژوهشنامه دامپزشکی بعهده دکتر امین ابراهیمی و ویراستاری آن نیز بعهده دکتر لیلا محمدیار و دکتر سید رضا به‏آفرین است.

هیأت تحریریه این مجله هم عبارتند از : دکتر علی اسلامی ، دکتر سعید بکایی، دکتر هدایت حسینی، دکتر ناصر حقوقی راد، دکتر مهدی رزاقی ابیانه، دکتر شاهرخ رنجبر بهادری، دکتر تقی زهرایی صالحی، دکتر پرویز شایان، دکتر مسعود قربانپور، دکتر صمد لطف‎الله زاده، دکتر مجید محمدصادق و دکتر مهرداد مهری

برای بازدید از وب‎سایت مجله پژوهشنامه دامپزشکی به آدرس http://journals.iau-garmsar.ac.ir/vet مراجعه نمایید.

 

 

نظر شما
ادامه