کد خبر: ۴۱۳۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر



اعضای کمیته هماهنگی اجرای دستورالعمل ماده ۱۹ استان قزوین ظهر امروز با دستور کار رفع موانع پیش روی اجرای صحیح دستورالعمل به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان کارفرمایان و مسئولین بهداشتی و همچنین نمایندگان اداره کل کار و رفاه اجتماعی، نظام دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی استان قزوین با حضور مدیر کل دامپزشکی استان قزوین برگزار شد، در خصوص نحوه پرداخت حق الزحمه مسئولین بهداشتی واحدهای مرتبط با دامپزشکی و همچنین نحوه نظارت‌های بهداشتی مسئولین فنی و بهداشتی مطالبی مطرح شد.

«دکتر سید بهمن نقیبی» مدیر کل دامپزشکی استان قزوین اجرای صحیح دستور العمل ماده 19 را یکی از اولویت‌های دامپزشکی دانست و افزود: پیشنهادهایی هم برای رفع مواردی از دستورالعمل مذکور به سازمان دامپزشکی کشور ارسال شده است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اجرای کامل و بدون نقص آن در حرفه‌های مرتبط با دامپزشکی باشیم.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
مشکل را که همه میدانند و آن برگشت بخشی از حقوق مندرج در قرارداد به کارفرماست و اما شماها هرچی ایده دهید توسط مشاور رییس سازمان در امور ......... باطل می شود.بالاخره ایشان نمک خورده و بازوی توانای تیم قبلی است و‌منویات اوشان را انجام می دهند.
اما پیشنهاد: باید نامه ای به رییس سازمان بنویسید که ابتدا به امر کسی پیگیر امور مسوولان فنی بهداشتی شود که خودش مسوول فنی بهداشتی شود نه ویزیتور شرکت دارویی و بازوی مخالفین نظام دامپزشکی و یا همسوی یکنفر در جامعه دامپزشکان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
0
0
رییس نظام دامپزشکی قزوین در عکس دیده نمیشود؟
نظر شما
ادامه