کد خبر: ۳۷۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر -  مجری مراسم بزرگداشت (روز دامپزشکی) که شامگاه چهاردهم مهر در مرکز همایشهای بین‏المللی صدا و سیما برگزار شد گفت : دامپزشکان باید خودشان را باور کنند و به معنای تام در رسانه خود را عرضه نمایند.

دکتر محمد نظری که خود دامپزشک و از مجریان با سابقه صدا و سیما است افزود : به جز زمان حضور دکتر مطلبی در پست ریاست سازمان دامپزشکی که حداقل هفته‏ای یک مصاحبه مطبوعاتی داشتند در سالهای بعد از آن حضور رسانه‏ای دامپزشکان ضعیف بوده و تنها در همین چند ماه اخیر ریاست دکتر دستور مجدداً شاهد حضور پررنگ دامپزشکان در عرصه رسانه‏ها هستیم.

وی افزود : در کنار کار حرفه‏ای سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی باید سعی کنند این حرفه را از طریق رسانه به مردم بشناسانند و در این راه باید مدیران دست مسئولان روابط عمومی را باز بگذارند تا از ترفندهای لازم در این زمینه استفاده نمایند.

 

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گمنام
|
-
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۰
0
0
سلام دوستان: لطفا برای راستی آزمایی جستجو بفرمایید با اولین جستجو در یاهو و گوگل متوجه میشوید تعداد مصاحبه رئیس سارمان حتی در یک دوره دوماهه کمتر از رئیس قبلی است حالا چرا چنین اظهار نظر میشود واین اظهار نظر اینگونه منعکس میگردد شاید موضوع به ................ برگردداین نظر من بود البته اگر سانسور نشود مثل سایر دفعات
دکتر حامد
|
-
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
0
0
لطفا خودتونوبه داروسازها نچسبانید
دامپزشک دامپزشکه و داروساز داورساز تماتم
نظر شما
ادامه