کد خبر: ۳۶۴۶۰



رئیس برنامه و بودجه اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی از افتتاح ساختمان آزمایشگاه تخصصی مرکز دامپزشکی استان تا پاییز امسال خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر رضا اسدی» در پاسخ به این سوال که چرا روند اجرای این پروژه طولانی شده است؟ توضیح داد: کلنگ اجرای این پروژه در دور دوم سفر احمدی نژاد، رئیس جمهور وقت به خراسان شمالی بر زمین زده شد.

وی با تاکید بر اینکه قراردادی که با پیمانکار منعقد شده است تا پایان ماه جاری است، گفت: طی دو سه سال اول اجرا، این پروژه با اعتباراتی حدود 500 میلیون تومان اجرا می شد، اما با اختصاص اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به این استان اجرای پروژه شتاب گرفت.

به گفته اسدی، طی سفر مقام معظم رهبری به این استان مبلغ 4.5 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافت و همین اعتبار نیز برای تکمیل این پروژه کافی است.

پروژه آزمایشگاه تخصصی مرکز دامپزشکی خراسان شمالی با زیربنای 1840 مترمربع در زمینی به مساحت 3000 مترمربع در حال اجرا است. ساختمان آزمایشگاه تخصصی فنی مرکزی دامپزشکی خراسان شمالی دارای بخش‌های میکروبیولوژی، سرولوژی، ایمیونولوژی، پارازیتولوژی، سم شناسی، تشخیص مولکولی، اتوپسی، پاتولوژی و کنترل کیفی و آنالیز خوراک دام است.


نظر شما
ادامه