کد خبر: ۳۵۵۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
وزیر بهداشت:
«دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی» افزود: طی دو سه هفته اخير نيز بروز موارد جدید اين بيماری متوقف شده و می‌توان گفت اين موضوع تمام شده است و اگر هم موردی مشاهده شود، نادر است ...
 

حکیم مهر - وزیر بهداشت از کنترل بیماری تب کریمه کنگو در کشور خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از وبدا، «دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی» در حاشیه راه اندازی مرکز تحقيقاتی جمع آوری کننده شواهد علمی در حوزه سلامت ایران گفت: بيماري تب كريمه كنگو تحت كنترل است؛ موارد جدیدی از این بیماری نداریم و در مقایسه با چند هفته قبل، بیماری فروکش کرده است. البته این به معنای ریشه کنی بیماری نیست چراکه رعایت نکات بهداشتی در ذبح دام و استفاده از گوشت مهم است .

وزیر بهداشت گفت: اخبار بیماری تب کریمه کنگو امسال بیش از حد بزرگنمایی شد و دلیل آن شایعات فضای مجازی بود .

دکتر هاشمی خاطرنشان کرد: واقعیت این است، آمار ابتلا به اين بيماری نسبت به سال گذشته افزايشی نداشته است و جای نگرانی نیست و از اين پس نبايد موارد جديدی از ابتلا به تب كريمه كنگو را شاهد باشيم .

وزیر بهداشت افزود: طی دو سه هفته اخير نيز بروز موارد جدید اين بيماری متوقف شده و می توان گفت اين موضوع تمام شده است و اگر هم موردی مشاهده شود، نادر است .

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
2
0
تبریک نمی گم .در حقیقت فکرشم نمیکردم قاضی زاده هم با این روش ..........بازی در مورد بیماری به این مهمی صحبت کنه. خدایا خداوندا چه اتفاقی افتاده چی شده که ابن یکی هم که اصلا انتظارش رو نداشتیم همین راه وروش خودمونی رو بره!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
1
0
عجیب است !!!!!! ... کسی نیست به این اقای وزیر بگوید ... این بیماری با توجه به ماهیتش نباید یک تلفات هم بدهد .. و اگر یک نفر از این بیماری بمیرد ..تمام مسولین باید حوابگو باشند ..؟؟؟ چقدر بی مسولیتی و بی وجدانی ... تا کی ؟؟؟
نظر شما
ادامه