کد خبر: ۳۳۸۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

جلسه شورای هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی با حضور معاون تشخیص و مدیریت و درمان سازمان دامپزشکی کشور، مدیر کل و معاونین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی تشکیل شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، جلسه شورای هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر هاشم زاده معاون تشخیص و مدیریت و درمان سازمان دامپزشکی کشور، در محل سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی و با حضور مدیر کل، معاونین و روسای ادارات ستادی و شهرستانهای اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه «دکتر امیرحسین بهداد» مدیر کل دامپزشکی استان ضمن خیرمقدم و تبریک فرارسیدن دهه فجر و انقلاب شکوهمند اسلامی، خلاصه ای از عملکرد 9 ماهه سال 95 دامپزشکی استان را بیان کرد و افزود: اقدامات اداره کل دامپزشکی به صورت برنامه محور و هدفمند اجرا می شود که در همین راستا در سال 95 نظارت های دقیق بهداشتی بر تولید، توزیع و عرضه فراورده های خام دامی صورت گرفته و مبارزه جدی با بیماریهای دامی و بیماری های مشترک بین انسان و دام، در دستور کار اداره دامپزشکی استان قرار دارد.

«دکتر مسعود هاشم زاده» معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور ضمن اظهار رضایت از فعالیت های انجام شده در استان آذربایجان شرقی اعلام داشت: استان آذربایجان شرقی از جمله استان های بزرگ و مرزی کشور است و لزوم رعایت تمامی موارد بهداشتی دامپزشکی ضروری است.

وی با اشاره به وضعیت فعلی آنفلوآنزای پرندگان در کشور یادآور شد: با تلاش ادارات کل دامپزشکی استان ها و نیز همکاری اتحادیه و تشکل ها این بیماری در حال حاضر در کشور تحت کنترل است و با توجه به فعالیت ها و اقدامات مناسب اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی، این بیماری در این استان به طور کامل کنترل و مهار شده است.

در ادامه جلسه روسای ادارات ستادی و شهرستانها با ارائه سوالاتی به بیان مشکلات در زمینه فنی و اداری پرداخته و خواسته های خود را جهت رفع موانع کاری مطرح کردند و دکتر هاشم زاده معاون تشخیص و مدیریت و درمان سازمان دامپزشکی، به همراه مدیر کل و معاونین اداره کل دامپزشکی استان، به سوالات مطرح شده از طرف ایشان پاسخ دادند.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نیروی سابق طرح اداره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
0
کل اداره دامپزشکی ..................... و خصوصا شبکه ................. را باید بی خیال شد ... چون من دو سال سربازی و سه سال طرح جمعا 5 سال را با آقایون بودم ....................... !!!!!!!!
نظر شما
ادامه