کد خبر: ۳۳۶۷۸
تعداد نظرات: ۳ نظر


سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان کازرون از اجرای طرح ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در قالب اردوی جهادی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس، سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان کازرون گفت: در این طرح دانشجویان بسیجی سال آخر رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با هماهنگی و همکاری این اداره، ضمن حضور در مناطق محروم در قالب اردوی جهادی از جمله مناطق محروم بخش کوهمره (کلانی-عبدوئی وکنده ای) نسبت به ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به روستائیان و عشایر اقدام شد.

«دکتر میلاد کاظمیان» افزود: در این طرح 5 روزه دامپزشکان در قالب گروههای چند نفره حضور یافته و خدمات دامپزشکی به روستائیان و عشایر رایگان دامپزشکی ارائه شد، در این طرح 7 نفر از دانشجویان سال آخر دامپزشکی برای خدمت رسانی به مناطق محروم اعزام شدند.

وی در پایان اظهار داشت: در اجرای این طرح خدماتی از قبیل واکسیناسیون تزریقی نیوکاسل، آنفلونزای طیور، کلاس های آموزشی تب برفکی، سم پاشی و ضدعفونی اماکن دامی به صورت رایگان ارائه شد.




 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
سید محمد مسعود احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
0
2
سلام
خدا قوت
ان شاء الله این قلیل توسلات مورد قبول درگاه احدیت باشد.
ان شاء الله با قوت هر چه بیشتر کار را ادامه دهید .
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
0
1
سلام
انشالله این قبیل حرکات مورد توجه مسئولین قرار بگیره و دامپزشکی در این زمینه مورد حمایت توجه قرار بگیره تا خدمات بیشتر دامپزشکی در مناطق محروم صورت بگیرد
چون بدون بودجه هیچ کسی از جیب نمی زنه بره آنجا و رایگان کار کنه
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
0
0
خدا قوت ... وفافر رو ميبرديد لودري درمان ميكرد اين مرد بزرگ
نظر شما
ادامه