کد خبر: ۲۹۸۰۲
 

مدیرکل دامپزشکی استان مازندران صبح روز دوشنبه 20 اردیبهشت با حضور در محل اداره دامپزشکی شهرستان بابلسر از نزدیک با پرسنل این اداره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، «دکتر سید حسین رضوانی» در این دیدار اظهار داشت: عملکرد دامپزشکی در راستای تحقق شعار سال 95 از سوی رهبر معظم انقلاب بر اساس اقتصاد مقاومتی تعریف شده است.

رضوانی ضمن ابراز خرسندی از زحمات همکاران این شهرستان بویژه در بخش مبارزه با بیماریهای دامی و نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه و صنایع وابسته، خاطرنشان ساخت: شهرستان بابلسر بدلیل توریست پذیر بودن و ویژه بودن در بحث گردشگری، نظارت بر رستوران ها نیز باید ویژه دیده شود.

ماهیت کار دامپزشکی کار صحرائی است

وی با تاکید بر گستردگی فعالیت دامپزشکی تصریح کرد: ماهیت کار دامپزشکی کار صحرائی است و باید با برنامه ریزی دقیق و انجام اقدامات پیشگیرانه ضمن تامین و تضمین سلامت عمومی جامعه و تحقق اهداف سازمان دامپزشکی کشور بر اساس ضوابط و دستورالعمل های سازمانی گام برداشت.

در این دیدار 5 ساعته همکاران مسائل و مشکلات مربوط به حوزه کاری خود را بیان داشته که مدیر کل و علیزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی به سوالات مطرح شده پاسخ گفتند.

 
 
نظر شما
ادامه