کد خبر: ۲۹۰۲۳
تعداد نظرات: ۹ نظر
مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: نرخ تعرفه خدمات دامپزشکی بخش دولتی در مقایسه با بسیاری از مشاغل پایین است ...
 
 

حکیم مهر - مدیرکل دامپزشکی استان خراسان جنوبی گفت: نرخ تعرفه های خدمات دامپزشکی پایین است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، «دکتر علیرضا رفیعی پور» با بیان اینکه نرخ تعرفه خدمات دامپزشکی بخش دولتی در مقایسه با بسیاری از مشاغل پایین است، تصریح کرد: نرخ تعرفه خدمات دامپزشکی بخش خصوصی نیز در مقایسه با خدمات پزشکی ناچیز و کم قیمت است.

مدیر کل دامپزشکی خراسان‌جنوبی، با اشاره به تعداد زیاد گاوداری و مرغداری زیر نظر دامپزشکی استان، بیان کرد: 273 واحد انواع گاوداری، 734 واحد انواع مزرعه پرورش ماکیان در سامانه GIS دامپزشکی نقطه گذاری شده که با توجه به پراکندگی منطقه، ارائه برخی خدمات با تعرفه های موجود دور از صرفه بویژه برای بخش خصوصی است.

دکتر رفیعی‌پور در خصوص وضعیت دام های استان به وجود حدود یک میلیون و 700 هزار راس دام سبک، حدود 28 هزار راس دام سنگین و 26 هزار نفر شتر اشاره کرد و عنوان داشت: واحدهای صنعتی استان پروانه بهداشتی از دامپزشکی داشته ولی دام‌هایی که به صورت سنتی نگهداری شده و خدمات دامپزشکی به آنها ارائه، ولی مجوز و پروانه بهداشتی از دامپزشکی ندارند.
 
 
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
دکتر آشوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
0
0
با درود بر آقای دکتر رفیعی .متاسفانه در زمانه ای به سر می بریم که عصا از کور می دزدند تعرفه که ناقابل است بزرگوار .
دامپزشک و فیزیولوژیست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
0
0
با سلام و عرض تبریک سال نو
حقیقتا تعرفه های بخش خصوصی هم بدلیل نبود ضمانت اجرا و مسائل خاص مابین دامپزشک و کارفرما شرایط بسیار بدتری دارد. دامپزشکان زیادی حتی با داشتن مدرک دکتری تخصصی در مراکز بهداشتی حقوق ماهیانه در حدود یک میلیون تومان دریافت می‌کنند و همه بخاطر حفظ آبرو رقم دقیق دریافتی رو به بقیه همکاران نمیگند. آینده حرفه دامپزشکی با این جمعیت زیاد دانشجو که تقریبا در تمام دانشکده ها در دو نوبت مهر و بهمن ماه دانشجو پذیرش می‌کنند و صد البته افرایش پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد متأسفانه بسیار تاریک است.
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
0
0
به قول دوستان ما فقط اسممون دکتر و الله درآمد ما از کارشناس وزارت بهداشتم پایینتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
0
1
وزارتخانه حقوق دامپزشکی دولتی را پایین نگه میدارد و سازمان همین معامله را با بخش خصوصی دامپزشکی میکند.در هر صورت مقصر همکاران آقای دکتر رفیعی در سازمان هستند که برای باقی ماندن در مناصب با مزایای چرب بله قربان گوی وزارتخانه اند.همین وزیر بهداشت محبوب زیر میزی پزشکان را به نوعی تطهیر می کرد و مبارزه با این پدیده را منوط به افزایش درآمد پزشکان می دانست.این را مقایسه کنید با ریاست سازمان که هنوز بعد یکسال از نامه استنکاف کارفرمایان علیرغم محکومیتشان در دیوان عدالت و نامه اخیر وزارت کار به قانونی دانستن مصوبات میزان پرداخت کادر بهداشتی دامپزشکی حتی حاضر به موضع گیری نیست تا چه رسد به اجرای قانون و احقاق حق همکاران خود!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
0
0
خوب شد گفتين،ما نميدونستيم
دکتر یعقوب زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
0
0
با عرض سلام و خدا قوت
تشکر می کنم از جناب آقای دکتر بابت زحمات ایشان و اینکه صدای جامعه دامپزشکی هستند و تمام هم و غم ایشان پیشبرد اهداف در جهت بهبود شرایط این قشر کمتر دیده شده می باشد .
کارشناس
|
Iraq
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
0
0
اونجا مطب انسانیه اینجا طویله وگاو ولگد وفحش دامدارو ..................
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
0
0
ما پزشکا این همه زحمت کشیدیم و سختی چرا باید درامد دامپزشکا و دیگر مشاغل اندازه پزشک باشه. ثانیا دامپزشکی تا الان چه کار مثبتی داشته و به چه درد مملکت خورده که اندازه نجات دهندگان جان مردم درامد داشته باشه. ....................................
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
0
0
در جواب این کامنت اخری - اقای مثلا دکتر.
آقای مثلا دکتر - تا حالا شده ویزیت از مریض نگیری؟ تا حالا شده عمل سنگین بدون رضایت عملش کنی؟ تا حالا بیشتر از ۵ دقیقه واسه مریضت وقت گذاشتی؟ شماها چه کار مثبتی کردین واسه کشور؟ ........... دلال و بازاریاب داروخانه و ازمایشگاه و قرص شد شق القمر؟ سفرای خارجیتون واسه چیه؟ مگه حق الزحمه دلالی ها و بازاریابی های قرص های خارجیتون نیست؟؟؟؟؟ زحمت کشیدی بقیه مشاغل از زیره بته مدرک دادن دستشون؟ ی هفته ۶ صبح تا ۷ عصر اسپیلتتو ول کن برو بر افتاب کار کن ببینم چه کار سخته؟! شما پول پرستا ک فکر میکنین شق القمر کردین - برید به سایت های سالری و نرخ حقوق مشاغل در کشورهای دیگه رو ببینین! اینجا از بد روزگاره که جون مردم و مریضی مردم شده نون دونی واستون!
البته پزشک های بسیاااااار با شرافتی هم وجود دارن - که تعدادشون بسیار کم هست و البته ادعاهای شمارو هم ندارن!
ضمنا من دام پزشک نیستم! ولی باید یکی جواب شما ...........هایی ک فکر میکنید هیچکس درس نخونده و سختی نکشیده الا شما و مردم رو ......... میکنید رو بده.
شاد باشی اقای دکتر!
نظر شما
ادامه