کد خبر: ۲۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
کاهش چشمگیر تعداد شرکت کنندگان و نزول آرای رئیس و نایب رئیس هیأت مدیره فعلی و ورود افراد جدید به هیأت مدیره از جمله نتایج بوده است...

حکیم مهر -  انتخابات هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران برگزار شد.

 

به گزارش حکیم مهر ، انتخابات هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران عصر روز چهارشنبه سوم تیرماه سالجاری در محل کانون توحید و در میان استقبال بسیار سرد اعضاء برگزار شد.

بنابر این گزارش ، قبل از رأی گیری رئیس و خزانه دار هیأت مدیره فعلی به ترتیب گزارشی از عملکرد و صورت وضعیت مالی جامعه ارائه دادند که نکات جالب توجه و قابل تأملی در آن مشاهده می شد.

دکتر مطلبی رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران در گزارشی متناقض سعی کرد عملکرد این جامعه را خوب و تعامل آنرا با سایر نهادها موجه جلوه دهد که نشریه حکیم مهر بنابر رسالت حرفه ای و احساس مسئولیت صنفی خویش به زودی در نامه ای سرگشاده این تناقضات را مطرح و منتشر خواهد نمود.

نکته تأمل برانگیز دیگر آنکه طبق اعلام قبلی مقرر شده بود اعضاء صرفاً با در دست داشتن کارت عضویت معتبر بتوانند رأی دهند که متأسفانه این مسئله به هیچ وجه رعایت نگردید.

در این انتخابات که با حضور 74 نفر از مجموع بیش از 3500 عضو جامعه دامپزشکان ایران برگزار شد افراد ذیل به عضویت هیأت مدیره درآمدند :

 

1 -  دکتر قماشچی با 54 رأی

2 -  دکتر میرزایی با 51 رأی

3 -  دکتر چرخکار با 49 رأی

4 -  دکتر نبی پور با 47 رأی

5 -  دکتر مطلبی با 42 رأی

6 -  دکتر ادیب راد با 39 رأی

7 -  دکتر دباغ مقدم با 37 رأی

8 -  دکتر نوروزیان با 37 رأی

9 -  دکتر مشیریان با 36 رأی

10 -  دکتر ادیب هاشمی با 34 رأی

11 -  دکتر آل داوود با 32 رأی

-----------------

اعضای علی البدل :

12 -  دکتر کسالایی با 31 رأی

13 -  دکتر بیدگلی با 30 رأی

14 -  دکتر امیری با 27 رأی

15 -  دکتر ملک پور با 27 رأی

 

بازرس : از میان دکتر ناظم نیا و دکتر گوهرخای ، دکتر ناظم نیا از میان 58 رأی با کسب 32 رأی بازرس اصلی و دکتر گوهرخای با کسب 25 رأی بازرس علی البدل شد. جالب آنکه دقایقی پیش از رأی گیری دکتر گوهرخای نامزد بازرس هیأت مدیره شد که مطابق اعلام قبلی جامعه دامپزشکان ایران اینکار تخلف محسوب می شد و باید یک روز قبل از رأی گیری مدارک و تقاضای نامزدی تسلیم هیأت مدیره می شده است. این در حالی است که برخی دیگر از افراد که مایل به نامزدی هیأت مدیره بودند به دلیل عدم تسلیم مدارک در موعد مقرر از نامزدی به تصمیم هیأت مدیره بازماندند!

 

از دیگر نکات جالب توجه اعلام تمدید عضویت برای 75 نفر در سال 87 از مجموع بیش از 3500 عضو توسط خزانه دار هیأت مدیره بود و جالبتر آنکه در این انتخابات هم تنها 74 نفر شرکت کردند. ضمناً به نظر می رسید عمداً اعضای هیأت مدیره که صحنه گردان جلسه انتخابات بودند تمایل نداشتند تا کاندیداها در حد 2 دقیقه برنامه خود را معرفی کنند و علیرغم عدم اطلاع رسانی قبلی و حتی عدم ارسال پیامک و یا چاپ بروشور تنها به خواندن اسم کاندیداها اکتفا نمودند.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار نشریه حکیم مهر اظهار داشت در یکی از جلسات هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران موضوع صحبت کردن کاندیداها پیش از رأی گیری مطرح شده و برخی اعضاء از انتقاداتی که متوجه آنها در این صورت می شده ابراز نگرانی کرده بوده اند.

 

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن سعيدي
|
-
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۳
0
1
باسلام !
اگر متوسط راي دوستان را بر مبناي 50 قرار دهيم ونسبت واقعي اعضا را همان 3500 نفر اعلام شده درنظر بگيريم برادران بزرگوار ما با 1.4 درصد آرا بعنوان اعضا انتخاب گرديده اند!
بهرحال انتصاب دوستان با اين آرا حكايت ازآن دارد كه همه چيز ما به همه چيزمامي خورد!
نظر شما
ادامه