کد خبر: ۲۵۴
نقش برجسته حرفه دامپزشکی در تأمین بهداشت عمومی، غذای سالم و افزایش تولید و بهره­وری در اقتصاد کشور بر همگان آشکار است و اینجانب اعتقاد راسخ دارم که حمایت و تقویت نهادهای آموزشی و پژوهشی، صنفی و اجرایی در عرصه­های مختلف همچون دامپزشکی می­تواند اقشار فرهیخته این مرز و بوم را در خدمتگزاری به مردم سرافراز ایران تواناتر سازد...

متن پیام آقای مهندس میرحسین موسوی به شرکت­کنندگان در نشست انتخاباتی جمعیت دامپزشکی ایران

فرصت عرض ادب و احترام به جامعه محترم دامپزشکی کشور را مغتنم می­شمارم و با آرزوی توفیق و سعادت روزافزون سخنی چند را با شما عزیزان درمیان می­گذارم.

نقش برجسته حرفه دامپزشکی در تأمین بهداشت عمومی، غذای سالم و افزایش تولید و بهره­وری در اقتصاد کشور بر همگان آشکار است و اینجانب اعتقاد راسخ دارم که حمایت و تقویت نهادهای آموزشی و پژوهشی، صنفی و اجرایی در عرصه­های مختلف همچون دامپزشکی می­تواند اقشار فرهیخته این مرز و بوم را در خدمتگزاری به مردم سرافراز ایران تواناتر سازد.

مشکلات و کارشکنی­هایی که در طول سالهای اخیر بر سر راه انجمن­ها و نهادهای مدنی پدید آمده است، از یک سو به تضعیف جایگاه و شأن متخصصان این مرز و بوم انجامیده و از سوی دیگر عرصه را برای شکوفایی و فعالیت نیروهای متخصص جوان تنگ نموده­است.

آنچه باید در زمان حاضر مورد توجه قرار گیرد، اهتمام بیشتر و گسترش حمایت­های قانونی از سازمانهای مرتبط و نهادهای صنفی و تخصصی و همچنین فراهم نمودن زمینه­های کارآمدی و اثربخشی صنف­های گوناگون در جامعه می­باشد. دامپزشکان از جمله متخصصان دلسوز و پر تلاش کشور ما هستند که عدم توجه به اهمیت این حرفه در سطوح کلان مدیریتی و عدم برنامه­ریزی عملی و مؤثر، آنها را از جایگاه بایسته خویش محروم ساخته است. اینجانب در صورتی که در انتخابات ریاست جمهوری مورد اعتماد مردم ایران قرار گیرم و مسئولیت قوه مجریه را در دولت بعدی عهده دار شوم، تلاش می کنم  حمایت از سازمانها و نهادهای صنفی و تخصصی و از آن جمله فعالین این عرصه و حرفه را مورد توجه و اهتمام  قرار دهم و با بهره­مندی از مدیران توانمند و نظام مدیریتی دانایی­محور و استفاده از مشارکت و مشورت تمامی نیروهای فهیم و متخصص، زمینه را برای رشد و شکوفایی این سازمان­ها و نهادها فراهم آورم.

امید است برگزاری چنین اجتماعات فرخنده­ای بر نشاط و شادابی نیروهای متخصص، علمی و فنی کشور بیافزاید و آینده­ای روشن را برای کشور ما نوید دهد؛ چرا که تنها در این صورت است که دستیابی به ایرانی پیشرفته با محوریت قانون، عدالت و آزادی امکان­پذیر خواهدبود. از محبت و مرحمت شما عزیزان دلسوز و تلاشگر برای ایرانی آباد، آزاد و سربلند سپاسگزارم.

میرحسین موسوی

10/3/88

 

 

نظر شما
ادامه