کد خبر: ۲۳۶۵۵

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرخس از اعلام آمادگی همکاری اداره دامپزشکی شهرستان سرخس با این اداره به منظور ارائه خدمت به محرومین خبر داد.

«علیرضا دادمحمدی» در دیدار با رئیس اداره دامپزشکی سرخس که به مناسبت روز روستا برگزار شد، اظهار داشت: فعالیتهای مربوط به دامپزشکی نقش موثری در بهداشت عمومی و ارتقائ سلامت جامعه دارد.

وی بیان داشت: تولید دام، طیور و آبزیان از اولویتهای غذایی دولت می باشد و کمیته امداد نیز در بخش اشتغالزایی بر این امر تاکید دارد و مهمترین بخش ایجاد اشتغال دامپروری، پرورزش طیور سلامت آنان است که در این بخش به حمایت های دامپزشکی نیاز داریم.

دادمحمدی از همکاری های خوب اداره دامپزشکی در خصوص برگزاری کلاسهای آموزشی برای 150 نفر از مددجویان تحت حمایت و همچنین در اختیار گذاشتن 186 لیتر سم رایگان جهت سم پاشی اصطبل ها، شستشوی دام ها در حوضچه های آبی آغشته به سم، و 200 لیتر داروی تقویتی خوراکی دام بین دامداران منطقه به صورت رایگان به ارزش 62 میلیون 500 هزار ریال تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه دادمحمدی افزود: به مناسبت روز روستا با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیران اداره دامپزشکی، و دیگر مسئولان ضمن بازدید از دو روستا که جشنواره صنایع دستی و غذاهای سنتی و کلاسهای آموزشی دامپروری برگزار شده بود دو اصطبل دامپروری توسط پزشکان دامپزشکی سم پاشی شد.

رئیس دامپزشکی شهرستان سرخس ضمن تقدیر از فعالیت های کمیته امداد گفت: کمیته امداد با توجه به پرداخت تسهیلات دامداری و ایجاد اشتغال و برگزاری کلاسهای آموزشی جهت پیشگیری از بیماریهای مشترک انسان و دام خدمات قابل توجه به محرومین ارائه کرده است.

«دکتر باغبان نژاد» در این دیدار برای همکاری فی مابین اداره دام پزشکی و کمیته امداد جهت برگزاری کلاس های آموزشی گروهی و چهره به چهره و پیشگیری از بیماری های دامی و واکسیناسیون دام اعلام آمادگی نمود.

 

نظر شما
ادامه