کد خبر: ۲۰۷۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

در این دوره ی آموزشی که با حضور فرمانده پلیس آگاهی استان یزد در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی برگزار شد، جمعی از کارمندان این اداره کل حضور داشتند.

در این دوره آموزشی که با حضور فرمانده پلیس آگاهی استان یزد در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی برگزار شد، جمعی از کارمندان این اداره کل حضور داشتند.

نامبرده در طی این دوره حاضران را با وظایف و مسئولیت های اداره ی آگاهی و خدماتی که این اداره به شهروندان ارائه می دهد آشنا نمود همچنین در خصوص روش های معمول افراد سارق در سرقت انواع وسایل نقلیه، کیف قاپی و سرقت از اماکن صحبت نمود و راه کارهای امنیتی پیشگیری از وقوع چنین جرایمی را عنوان کرد.

وی در ادامه به بیان توصیه هایی درباره رعایت شرایط ایمنی به حاضرین پرداخت و اظهار داشت: آگاهی از روش های پیشگیری از وقوع جرایم می تواند نقش بسزایی در کاهش آمار وقوع جرایم وتخلف در زمینه های جنایی و نیز مسائل اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی داشته باشد.

فرمانده پلیس آگاهی استان همچنین درباره ی جرایم اقتصادی و مصادیق آن، از قبیل اختلاس و ارتشاء صحبت نمود و خواستار هوشیاری همگانی به منظور جلوگیری از وقوع این جرایم شد. مبارزه با قاچاق، کشف جرایم، بازرسی و تحقیق، حفظ آثار و دلایل جرم، دستگیری متهمین و مجرمین، انجام امور مربوط به تشخیص هویت و روش های کشف علمی جرایم از دیگری مباحث مطرح شده در این دوره ی آموزشی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

شایان ذکر است در پایان این جلسه به پرسش های حاضرین در خصوص موارد مرتبط با مباحث مطرح شده در کلاس پاسخ داده شد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حدادزاده
|
-
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
0
0
باسلام
راستش رو بخواهید برگزاری این دوره به توجه به ..........های نامحسوس صورت گرفته طی 1 الی 2 سال اخیر بسیار ضروری و لازم بود چراکه در این جلسه فهمیدیم عدم پرداخت اضافه کاری و ماموریت هم نوعی .......... محترمانه است چونکه پولش رو خرج جای دیگه می کنند و فهمیدیم چجوری میشه پیشگیریاز .......... کرد!!!!! خیلی خداییش لازم بود نه!!!!؟؟؟
نظر شما
ادامه