کد خبر: ۲۰۶
بر این اساس و با شناخت از شخصیت فرهیخته، فرهنگی، ساده زیستی و مردمی بودن مهندس میرحسین موسوی جامعه اسلامی دامپزشکان ایران حمایت خود را از کاندیداتوری ایشان را در دهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌نماید...

بسم الله الرحمن الرحیم

شما ای ملت عزیز که برای خدا و جلب رضای او بپا خواستید و با تایید ذات مقدسش به پیروزی معجزه آسا دست یافتید. اکنون نیز در این مرحله که مقام امتحان است گوش کنید که مصالح اسلام و کشور را فدای منافع شخصی و گروهی نکنید .... ( صحیفه نور، جلد 11، ص 268)

برگزاری انتخابات سالم همراه با آرامش و همچنین حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای همواره یکی از رهنمودهای پر ارزش امام ( ره ) بوده است لذا با توجه به شرایط حساس بوجود آمده در کشور و در سطح بین‌الملل، برگزاری انتخابات سالم و حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای، ایجاد تحول و تغییر در اداره امور کشور را ضروری ساخته است.

بازگشت به قانون در گفتار و عمل، بکارگیری و استفاده از نیروهای متخصص و متعهد در سطوح مختلف مدیریت، پرهیز از ماجراجویی و شتابزدگی در عرصه مدیریت داخلی و خارجی، صداقت دولتمردان با مردم، به رسمیت شناختن مالکیت مردم بر سرنوشت اجتماعی و سیاسی خود از جمله خواسته‌های مردم از دولت آینده می‌باشد.

لذا بر این اساس و با شناخت از شخصیت فرهیخته، فرهنگی، ساده زیستی و مردمی بودن مهندس میرحسین موسوی جامعه اسلامی دامپزشکان ایران حمایت خود را از کاندیداتوری ایشان را در دهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌نماید.

امید است با انتخابات ایشان ایران اسلامی مسیر رشد و تعالی خود را بر مبنای ارزشهای اصیل امام (ره) و انقلاب با بالندگی بپیماید و دوباره امید پیشرفت و مشارکت نخبه‌گان و دستیابی به عزت و سربلندی در عرصه بین‌الملل در سایه وحدت ملی در دل دلسوزان ایران عزیز زنده شود.

نظر شما
ادامه