کد خبر: ۱۱۵۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
حکیم مهر - مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان دامپزشکی کشور از طراحی سامانه الکترونیک ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور خبر داد.

عباس آتش‎بار در حاشیه برگزاری جلسه کارگروه تدوین نهایی سامانه الکترونیک ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور در کرمان با اشاره به اینکه طی سالهای اخیر سازمان دامپزشکی کشور جهت دستیابی به اهداف دولت الکترونیک اقدامات خوبی انجام داده است گفت: در همین راستا این سامانه در طول شش ماه و صرف بیش از 350 نفر ساعت کار توسط مسوولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی و کارشناسان تعدادی از ادارات کل دامپزشکی استان‌ها طراحی شده است.

مشاور رییس سازمان دامپزشکی کشور افزود: سامانه مذکور طی دهه‌ها جلسه کارشناسی در ستاد و دفاتر تخصصی این سازمان و پنج جلسه ملی با حضور مدیران ارزیابی ادارات کل دامپزشکی استان‌ها، بر اساس نظام‌نامه سنجش عملکرد شهرستانها تدوین شده است.

آتشبار مهمترین مزیت سامانه الکترونیک ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور را امکان اتصال این سیستم به سیستم‌های آماری سازمان دامپزشکی دانست و بیان کرد: اتصال سامانه الکترونیک ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور به سایر سامانه‌های آماری این سازمان مانند سیستم GIS دام، طیور و آبزیان، امکان ارزیابی سریع‌تر و دقیق‌تر عملکرد استان‌ها و شهرستان‌ها را مهیا می‌کند.

وی افزود: تعیین میزان دسترسی کاربران به اطلاعات از سطح مدیران کشوری تا مدیران شهرستانی، انعطاف‌پذیری و قابلیت ویرایش تمامی قسمت‌های نرم‌افزار، به روز بودن و دسترسی سریع مدیران و ارزیابان به اطلاعات از مهمترین مزایای سامانه الکترونیک ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور است.

مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان دامپزشکی کشور در ادامه از طراحی سامانه دیگری با عنوان سامانه ملی پاسخگویی به شکایات سازمان دامپزشکی کشور خبر داد و عنوان کرد: این سامانه تحت وب است و امکان ارسال مستقیم شکایات، پیشنهادات و نظرات به مدیران بازرسی سازمان و استان‌ها همچنین پیگیری این نظرات و شکایات را برای مردم عزیز فراهم می‌کند.

مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه این سامانه هنوز در مراحل اولیه است گفت: پیش بینی مدت زمان انجام این طرح 40 تا 50 نفر ساعت کار است.

کارگروه تدوین سامانه الکترونیک ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور با حضور مدیر و کارشناسان ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور، مسوولان منتخب ارزیابی عملکرد ادارات کل دامپزشکی استان‌ها و مسوولین ستادی اداره کل دامپزشکی استان کرمان در محل این اداره کل برگزار شد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دلسوز
|
-
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
با سلام بهتر است مدير محترم ارزيابي سازمان براي دستگرمي عملكرد مديريت نالايق ..... را در دستور كار خود قرار بدهد همين هفته قبل درگيري بسيار شديد ...... با .... آقاي ....... كار به .... استان كشيد. درگيري اين آقا قبلا نيز با ...... اداره ، جابجائيهاي نژادپرستانه با كاركنان بسيار خوب و ............. و برخورد بسيار بد و دعواهاي بسيار زياد با ارباب رجوع ،و موافقت با دادن مجوزهاي ....... عدم حركت در پيشرفت ساخت آزمايشگاه مركزي ماحصل كار اين آقا است. مثل اينكه قحط الرجال است
ناشناس
|
-
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
0
ما که چیری ار ... متوجه نشدیم .شاید آقای آتش بار ازحرفهای دلسوز چیزی دستگیرشان شود
نظر شما
ادامه