کد خبر: ۹۴۸۱

حکیم مهر - مدیر روابط عمومی سازمان شیلات از آغاز به کار سی‌امین اجلاس کمیته شیلاتی فائو به ریاست ایران در رم خبرداد.
علیرضا کیهان‌پور با اعلام این خبر اظهار داشت: سی‌امین اجلاس کمیته شیلاتی فائو از تاریخ 18 تا 23 تیر در رم ایتالیا به ریاست ایران آغاز به کار می‌کند.

مدیر روابط عمومی سازمان شیلات اظهار داشت: این دومین بار متوالی است که ایران ریاست این اجلاس را به دلیل ظرفیت‌های فراوانی که دارد عهده‌دار می‌شود.

کیهان‌پور گفت: این اجلاس هر دو سال یکبار در رم ایتالیا برگزار می‌شود.

به گفته کیهان‌پور کمیته اجلاس فائو مجمع جهانی است که هر دو سال یکبار با حضور نمایندگان کشورهای عضو فائو که مقر آن در رم است برگزار می‌شود.

وی افزود: در اجلاس سال جاری که به ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود پیرامون وضعیت فعلی، نیازهای ماهیگیری آبزی پروری جهانی، تجارت بازار آبزیان و غیره بحث می‌شود.

کیهان پور ادامه داد: همچنین در زمینه مدیریت اقیانوس‌ها، امنیت ماهیگیری خرد، برنامه فائو برای مبارزه با صید قانونی، برنامه کار و بودجه دو سالانه فائو در زمینه ماهیگیری و آبزی پروری در قالب برنامه‌های میان مدت و بلند مدت بحث و تبادل نظر شده تصمیمات لازم توسط کمیته شیلاتی فائو گرفته می‌شود.

رئیس سازمان شیلات نیز علاوه بر حضور در اجلاس کمیته شیلاتی فائو قرار است با معاون مدیرکل فائو در امور ماهیگیری و آبزی‌پروری، رئیس فدراسیون شیلاتی ایتالیا، سفیر کشور ایران در رم، نماینده جمهوری اسلامی ایران در فائو دیدار و از مزارع پرورش ماهی ایتالیا هم بازدید کند.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه