کد خبر: ۹۱۳۰

حکیم مهر - مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی از بازدید رایگان از موزه‌های حیات‌وحش خراسان‌رضوی به مناسبت هفته محیط ‌زیست خبر داد.
سیدحسین آقامیری از راه‌اندازی بانک اطلاعات نخبگان زیست‌محیطی کشور به مناسبت هفته محیط زیست در کشور خبر داد و اظهار کرد: در جلسه ویژه‌ای که در ارتباط با راه‌اندازی بانک اطلاعات نخبگان کشور در تهران برگزار شد قراردادهایی فی‌مابین دانشگاه و سازمان محیط زیست تدوین و بسته شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی گفت: این اقدام می‌تواند سرفصل خوبی در ارتباط با استفاده از نیروهای نخبه در حوزه محیط زیست در راستای برطرف کردن مشکلات پیش روی محیط زیست کشور باشد.

وی با اعلام سرفصل برنامه‌های هفته محیط زیست در استان خراسان‌رضوی گفت: در این برنامه ارزیابی عملکرد را برای تمام ادارات در سراسر استان در نظر داریم که در سال جاری این برنامه‌ها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در 24 شهرستان خراسان‌رضوی واحد سازمانی محیط زیست استقرار دارد، ادامه داد: در هفته محیط زیست 42 سرفصل با 250 عملیات انجام با مباحث مختلفی در ارتباط با مردم داریم.

وی به جامعه مخاطب در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، طبیعت، مدیریت شهری و گردشگری و ارتباط مستقیم با آنها اشاره کرد و افزود: در مشهد و شهرستان‌های خراسان‌رضوی به مباحث مربوط به فرهنگ‌سازی نیز در مباحث زیست‌محیطی می‌پردازیم.

وی به ظرفیت‌های خوب زیست‌محیطی استان خراسان‌رضوی در بخش موزه حیات‌وحش اشاره کرد و ادامه داد: یکی از برنامه‌های اختصاصی که در سرفصل برنامه‌های ما گنجانده شده است بازدید رایگان مردم از این موزه‌ها در هفته محیط زیست است.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه