کد خبر: ۸۹۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی در ارزیابی سالانه سازمان دامپزشکی کشور در سال 1390 موفق به کسب رتبه برتر در بین ادارت کل دامپزشکی کشور شد.
به مناسبت 27 اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و طی مراسمی با حضور دکتر سید محسن دستور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و دکتر حسینی مدیر کل روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در سالن کنفرانس هتل زاگرس ایلام برگزار شد، با اهدای لوح سپاس، از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی به عنوان روابط عمومی برتر ادارات کل دامپزشکی استان های سراسر کشور تقدیر شد.
داود قاسم زاده مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی با اعلام این خبر اظهار داشت: این نتیجه، مربوط به ارزیابی روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در 14 جزء است که در سال90 صورت گرفته است.
 وی با اشاره به دیدگاه و رویکرد مطلوب سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر توسعه و ارتقا جایگاه روابط عمومی افزود: تنوع و حساسیت بسیار پیچیده فعالیتهای دامپزشکی کارکرد روابط عمومی ها را سخت و دشوار نموده و در صورتی که درست مدیریت شوند می توانند از ارزش حیاتی برخوردار و در عصر ارتباطات نقش محوری خود را ایفا نمایند.
 مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان با اشاره به اینکه حمایتهای مدیر کل و مجموعه همکاران و مدیران دامپزشکی استان در خصوص کسب این موفقیت بسیار موثر بوده گفت: امید است با حمایتهای بیش از پیش همکاران و اصحاب رسانه شاهد کسب موفقیتهای بیشتری باشیم.
 شایان ذکر است دکتر سید محسن دستور با اهدا لوح های تقدیر جداگانه از دکتر بهراد زندیه مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی به دلیل بذل توجه به فعالیتهای روابط عمومی اداره کل و داود قاسم زاده مسئول روابط عمومی اداره کل بدلیل کسب رتبه برتر تقدیر نمود.
همچنین روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی برای چهارمین سال متوالی عنوان روابط عممومی برتر را در بین روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی کشور کسب کرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی اظهار داشت: این ارزیابی توسط سازمان دامپزشکی کشور در 14 بند و طی سال 90 برگزار شد که روابط عمومی دامپزشکی این استان با کسب 131 امتیاز از 140 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت.

هادی زارعی افزود: در مراسمی که به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد رئیس این سازمان با اهدای لوح سپاس، ضمن کسب تبریک رتبه برتر از تلاش های مدیر کل دامپزشکی استان نیز قدردانی نمود.

وی ضمن قدردانی از رسانه های استان افزود: رسانه های ارتباط جمعی سهم عمده ای در کسب این موفقیت داشته اند و همکاری آنان در انتشار و انعکاس فعالیت های دامپزشکی استان در این جهت نقش بسزایی داشته است و امید است این همکاری ها و تعاملات دوسویه با توسعه بیشتری همراه شود.

زارعی افزود: در لوح سپاس اهدا شده توسط سازمان دامپزشکی کشور بر توسعه فعالیت های روابط عمومی، اطلاع یابی و اطلاع رسانی علمی و نیز تعامل مناسب با افکار عمومی تاکید شده است.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی کرمان، ایلام، قزوین و کرمانشاه را هم از جمله دیگر روابط عمومی‎های حائز رتبه برتر معرفی کرد.

بنابراعلام فاطمه زارعان، روابط عمومی ها بر اساس 14 شاخص مورد ارزیابی قرار گرفتند و برای هر شاخص 10 امتیاز مشخص شد که بر این اساس حداکثر امتیاز قابل کسب برای هر روابط عمومی 140 امتیاز بود.
رئیس اداره روابط عمومی سازمان دامپزشکی همچنین اعلام کرد : روابط عمومی هایی که 100 امتیاز و بالاتر از آن را کسب کردند بعنوان "روابط عمومی فعال" مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گفته وی، روابط عمومی ادارات کل استانهای سیستان و بلوچستان، قم، خراسان شمالی، زنجان، اصفهان، اردبیل، جیرفت، خراسان جنوبی، همدان، یزد، البرز، مازندران، فارس، بوشهر، آذربایجان غربی، سمنان، گلستان و تهران در ردیف روابط عمومی های فعال مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است رئیس سازمان دامپزشکی علاوه بر مسئولان روابط عمومی و مدیران کل دامپزشکی خراسان رضوی و آذربایجان شرقی، در الواح جداگانه از مسئولین روابط عمومی و مدیران کل دامپزشکی سایر ادارات کل حائز رتبه های برتر هم تقدیر نموده است.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غضنفر
|
-
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
0
0
جای استاد ...... خالی
نظر شما
ادامه