کد خبر: ۸۷۷۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر - برخی چهره های شاخص شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی و مسئولین این سازمان برای شرکت در انتخابات هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران ثبت نام کرده اند.

با حضور دامپزشکان منتسب به سازمان نظام دامپزشکی آرایش جدیدی در ترکیب هیأت مدیره جامعه دامپزشکان پیش بینی می‎شود.

برخی بر این باورند که گروه جدید و منسوب به سازمان نظام دامپزشکی موفق به کسب آراء لازم و حضور در هیأت مدیره جامعه دامپزشکان می‎شود و بعضی هم معتقدند اعضای فعلی هیأت مدیره این تشکل قدیمی در این رقابت ابزارهای مؤثرتری در اختیار دارند و قادرند به حضور خود در هیأت مدیره تدوام بخشند.

انتخابات هیأت مدیره جامعه دامپزشکان عصر دوشنبه 11 اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با سومین روز از برگزاری هفدهمین کنگره دامپزشکی ایران در محل مرکز همایش‎های بین المللی رازی تهران برگزار می‎شود.

این انتخابات در شرایطی برگزار می‎شود که از انتخابات چهارمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی (بهمن 1389) تاکنون مدت زمان زیادی سپری شده اما هنوز رئیس جدید سازمان نظام دامپزشکی معرفی و منصوب نشده است!

تیرماه 1388 انتخابات هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران برگزار شد و در این انتخابات که با حضور 74 نفر از مجموع بیش از 3500 عضو جامعه دامپزشکان ایران برگزار شد افراد ذیل به عضویت هیأت مدیره درآمدند :

1 -  دکتر قماشچی با 54 رأی

2 -  دکتر میرزایی با 51 رأی

3 -  دکتر چرخکار با 49 رأی (مستعفی)

4 -  دکتر نبی پور با 47 رأی

5 -  دکتر مطلبی با 42 رأی (مستعفی)

6 -  دکتر ادیب راد با 39 رأی

7 -  دکتر دباغ مقدم با 37 رأی

8 -  دکتر نوروزیان با 37 رأی

9 -  دکتر مشیریان با 36 رأی (مستعفی)

10 -  دکتر ادیب هاشمی با 34 رأی

11 -  دکتر آل داوود با 32 رأی

-----------------

اعضای علی البدل :

12 -  دکتر کسالایی با 31 رأی

13 -  دکتر بیدگلی با 30 رأی (مستعفی)

14 -  دکتر امیری با 27 رأی

15 -  دکتر ملک پور با 27 رأی

بازرس : از میان دکتر ناظم نیا و دکتر گوهرخای ، دکتر ناظم نیا از میان 58 رأی با کسب 32 رأی بازرس اصلی و دکتر گوهرخای با کسب 25 رأی بازرس علی البدل شد.
پس از تشکیل هیأت مدیره جدید تعدادی از اعضاء در همان جلسات نخست از حضور در هیأت مدیره استعفاء دادند و با استعفاء تعدادی دیگر در ادامه برگزاری جلسات، همه اعضاء علی‎البدل به هیأت مدیره راه یافتند.

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
0
0
....... من که رابطه انتخابات جامعه دامپزشکان، با تعییین تکلیف سازمان نظام دامپزشکی را نفهمیدم!!! اگه میشه بیشتر توضیح بدید!!!
ناشناس
|
-
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
0
0
متاسفانه بعد از بروز مشکلات بسیار در سازمان نظام دامپزشکی، به نظر می رسد باید شاهد ادامه این وضعیت در جامعه دامپزشکان باشیم
............و فقط می توان امیدوار بود که همکاران بتوانند هوشیارانه عمل کنند تا حداقل وضع جامعه دامپزشکان از اینی که هست بدتر نشود.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
0
0
یکی بیاید و به خاطر خدا مفهوم جامعه دامپزشکی و وظیفه و عملکرد آن را بگوید تا بفهمیم چه وضعیتی قراره برای این .... تشکل دامپزشکی اتفاق بیافتد
دامپزشک
|
-
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
0
0
با سلام

آقای دکتر لطفی زاده
می توانم بگویم کسانی این دوره کاندید شده اند که تا حالا عضو جامعه دامپزشکان نبوده اند. پست داشتن گویا خیلی خوب است. لطفا اسامی کاندیداها را به همراه سمت فعلی که دارند منتشر کنید تا اذهان عمومی با خدمات این عزیزان بیشتر آشنا بشوند.!!!! علاوه بر شورای مرکزی نظام، شورای نظام استان تهران و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد کرج، تعاونی مسکن نظام تهران از فعالین این انتخابات هستند. اگر عملکرد این افراد در این بخش ها مورد بررسی قرار گیرد نتیجه مشخص است. گویا الان که جامعه، ساختمان ابرومند و واحدهایی برای اجاره و درآمد زایی دارد، علاقه به خدمت در این بخش زیاد شده!!!!!!
واقعا متاسفم برای افرادی که خود را تحصیل کرده می دانند و استاد هستند و دارای پست هستند، ولی .................
یک دامپزشک
|
-
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
0
0
متاسفم از این که می بینیم دو قشر نسبت به این گونه انتخابات علاقه نشان می دهند.
1- دامپزشکان تشنه قدرت
2- تاجران دامپزشک نما
اجازه دهید یک پیش بینی هم داشته باشم. احتمالا مشابه سال 1388 در اولین جلسه هیئت مدیره، باز اونهایی که دوست دارند رئیس باشند اما به هر دلیلی نمی شوند باز هم استعفا می دهند. جای تاسف است.
نظر شما
ادامه