کد خبر: ۸۶۶۸

حکیم مهر - مدیر کل دامپزشکی استان تهران و تنی چند از کار کنان این اداره کل به مناسبت سال نو به منظور دیدار با همکاران ایثارگر خود به شبکه دامپزشکی تهران رفتند.

دکتر محمد رضا حزبئی در این دیدار که 22 فروردین ماه سال جاری انجام شد ضمن تبریک سال نو و تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها به نقل آیاتی از قرآن مجید واحادیثی از پیامبر صلی الله علیه و آله در ارتباط با فرا رسیدن بهار طبیعت پرداخت وگفت: نخستین درسی که از بهار می‌توان گرفت خداشناسی است.

مدیرکل دامپزشکی تهران به نامگذاری امسال با عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری هم اشاره و اظهار نمود: نامگذاری سال جاری با این عنوان نشان از اهمیت موضوع در عرصه اقتصادی واجتماعی دارد و باید حمایت و مصرف کالای تولید داخل به عنوان یک ارزش مهم در جامعه فرهنگ‌سازی و نهادینه شود.

وی افزود : در شرایطی که دشمنان با تحریم‌های اقتصادی درصدد ضربه‌زدن به کشورمان و تضعیف نظام هستند،‌ ما باید با کار وتلاش بیشتردر راستای اجرای فرامین مقام عظمای ولایت اهداف دشمن را خنثی کنیم.

حزبئی در رابطه با شهداء وایثار گران هم گفت : شهدا اندوخته های انقلاب هستند و زنده نگه داشتن راه، هدف و یادشان وظیفه همگانی است و با دیدار ازخانواده آنان مراتب قدردانی و قدرشناسی خود را باید ابراز کنیم.

وی افزود: خانواده شهدا امین و امانتدار وروشنگر اهداف انقلاب اسلامی هستند و بر این اساس شهدا و خانواده های آنان برای تمام جامعه الگو و الهام بخش می باشند.

حزبئی تصریح کرد : وظیفه ما در برابر خون شهدا گام برداشتن در راه آنهااست لذا باید با تمام توان روحیه ایثار و شهادت طلبی را در تمام جهات تقویت کنیم.

اسماعیل مشهدی مسئول پایگاه بسیج اداره کل دامپزشکی تهران هم در این دیدار ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: شهداءوایثار گران در طول هشت سال دفاع مقدس جانانه ایستادند و مقاومت کردند و بعد از جنگ نیز در جهاد سازندگی و عمران و آبادانی کشور و همچنین در عرصه های مختلف سیاسی، علمی و فرهنگی و ... نقش مهمی را ایفا می کنند.

وی افزود : برماست که در مناسبت های مختلف مراتب تقدیر را از این بزرگواران داشته باشیم و وظیفه همه ما است که پیام نوروزی مقام معظم رهبری را نیز سر لوحه فعالیت های کاری خود در سال جدید قرار دهیم.

در این دیدار دکتر میرزایی رئیس شبکه دامپزشکی شهر تهران هم ضمن تبریک سال نو وخیر مقدم به مدیر کل دامپزشکی استان تهران وهمراهان، خلاصه گزارشی  از عملکرد این شبکه در سال 90در زمینه های(اجرای طرح بسته بندی مرغ تازه، اجرای طرح بهداشتی عید قربان،اجلاس OIE و غیره) ارائه کرد.

در پایان این دیدار مدیر کل دامپزشکی استان تهران از کارمندان ایثارگر و خانواده معظم شهدای شاغل در شبکه دامپزشکی تهران با اهداء لوحی تقدیر نمود.

 

نظر شما
ادامه