کد خبر: ۸۶۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - سه تن از دانشجویان دکترای دامپزشکی، سایتی با عنوان "وت پارس" بنیان نهاده‎اند که از بیستم فروردین ماه سال جاری در دسترس عموم قرار گرفته است.

بهرام ایمان طلب، سعید سیری و احسان مرآت پس از مدتی تلاش و طراحی سایت وت پارس را برای دسترسی عموم به اطلاعات مرتبط با حیوانات، دامپزشکی و اخبار راه‎اندازی کرده‎اند.

برای مشاهده و بازدید از این سایت که خود را نماینده نسل جدیدی از دامپزشکان پارسی معرفی نموده روی نشانی زیر کلیک نمایید :

http://www.vetpars.com

 

حکیم مهر ضمن تبریک، برای کلیه دست اندرکاران این سایت و تلاشگران این عرصه از درگاه خداوند متعال موفقیت روزافزون مسئلت می‌نماید.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
0
0
سلام. در دو ساله اخیر تعداد زیادی سایت با مشخصاتی که شما ذکر کردید افتتاح شده اند اما یک خبر هم از این سایت ها نزدید حالا این چند نفر که به معرفی سایتشون پرداختید چه رابطه ای با شما دارند نمی دونم اما رسالت خبرنگاری شما را ملزم به اطلاع رسانی بی طرفانه می کنه
چند نمونه سایتی که اخیراً فعالیت خوبی داشتند جهت اطلاع شما
vetsc.ir
mainvets.com
vna.ir
vetonline.ir
farmna.ir
iranvet.ir
حکیم مهر
|
-
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
0
0
بیننده محترم / با سلام و تشکر از بازدید و اظهار نظرتان - از سایت هایی که فرموده اید اخباری به تناوب در حکیم مهر منتشر شده و این طور که فرموده اید نبوده است و این مسئله به راحتی با یک جستجوی ساده قابل دسترسی است. البته لزومی هم به انتشار اخبار سایتهای خبری مشابه (در صورتی که اخبار تولیدی داشته باشند) نیست و این باعث رقابت بیشتر و تنوع و گستردگی می شود. هر چند که در حکیم مهر جامعیت مدنظر بوده و در مواردی که لازم بوده اخباری از سایتهایی که نام برده اید با کمال افتخار خبر با ذکر منبع نقل شده است. ضمناً برخی از آدرسهایی که ذکر کرده اید در همان ابتدا (نظیر فارمنا و وت‎نیوز(که بعد به وی-ان-ای تغییر کرد) در حکیم مهر معرفی شده اند. بعضی هم متاسفانه فعالیت آنچنانی ندارند و عمدتاً اخبار دیگران را نقل می کنند و لذا کار نو و جدیدی مانند کار دانشجویان محترم که معرفی شده اند نداشته اند. بعضی از نشانی ها هم سایت نیستند و در قالب یک وبلاگ فعالیت می کنند که صرفاً یک دامین اختصاصی دارند و قاعدتاً در بخش گزیده وبلاگ ها یا در بخش اخبار گوناگون به تناوب از اخبار آنها (در صورتی که تولیدی باشد) استفاده می شود. حکیم مهر علاوه بر این نشانی هایی که ذکر فرموده اید در مواردی متعدد از سایت ها و وبلاگهای گوناگون مطلب استفاده کرده است. در پایان به استحضار می رساند لازم است هر سایت یا وبلاگ که قرار است در حکیم مهر معرفی شود حتماً در بخش (درباره ما) در آن سایت مشخصات مسئولین خود را نظیر این سایتی که معرفی شده درج نماید تا امکان معرفی آن فراهم شود. مجدداً هم حکیم مهر برای معرفی کلیه فعالیت های دانشجویان و فارغ التحصیلان ارجمند حرفه دامپزشکی و سایر حرف در راستای اطلاع رسانی مرتبط با این حرفه عزیز اعلام آمادگی می نماید.
یک همکار
|
-
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
0
0
همکار محترم با سلام
من سایت معرفی شده توسط شما را مشاهده کردم و تنها خلاقیتی که در این سایت دیدم درج عنوان تهیه کننده هر مطلب در ذیل مطلب بود که به این بهانه ذکر منبع انجام نشده است.
دوست عزیز این دانشجویان گرامی خود متخصص کامل مطالب ارائه شده نیستند و تحقیقاتی نداشته اند که بگوییم این مطالب تولید آنها است پس این مطالب از منابع دیگر کپی شده اند بدون ذکر منبع نوآوری در کار نبوده است.
سایت های ذکر شده توسط دوست عزیزی که اول نظر داده اند نیز بررسی شد یک سایت تماماً علمی است مانند سایت معرفی شده شما که هر دو ذکر منبع ندارند.
یک سایت به صورت ترجمه اخبار عمل می کند که خود تولید خبر است.
سایت های دیگر نیز با ذکر منبع خبر درج می کنند و گاهاً تولیدات کمی هم داشته اند.
نظر شما
ادامه