کد خبر: ۸۵۵۶

حکیم مهر - رئیس شبکه دامپزشکی شهرضا گفت: لاشه‌های دو گراز وحشی قبل از عرضه در شهرستان شهرضا کشف و ضبط شد.
حمید رضا امیری با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لاشه دو گراز عظیم‌الجثه وحشی که به منظور فروش در شهرضا توسط فروشندگان دوره گرد وارد شهرستان شده بود، قبل از توزیع توسط مأموران شبکه دامپزشکی شهرضا کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: مأموران اکیپ بازرسی و نظارت بهداشت مواد غذایی شهرضا در حین بازرسی و گشت زنی در سطح شهر موفق به کشف  این محموله گوشتی شدند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرضا با اشاره به لزوم توجه شهروندان به وضعیت ظاهری محصولات گوشتی و دامی قبل از خرید افزود: افراد باید با دقت کامل در هنگام خرید محصولات گوشتی اقدام کنند و فقط از مراکز تایید شده و تحت نظارت شبکه دامپزشکی و بهداشت که محصولات آنها مهمور به مهر و سیبل دامپزشکی است، خرید کنند.

وی ضمن رد هرگونه شایعه در خصوص محموله گوشتی کشف شده، بیان داشت: شهروندان اطمینان داشته باشند که این محموله قبل از توزیع کشف شده است و حتی کم‌ترین مقدار آن نیز در سطح شهرستان توزیع نشده است و متخلفان به همراه پرونده تحویل مقامات قضایی و انتظامی شده‌اند.

امیری اضافه کرد: از تمامی شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک اعم از گوشت بی کیفیت و یا فاقد مهر دامپزشکی و یا فروش محصولات دامی و گوشتی به صورت دست فروشی و دوره گردی به سرعت مراتب را به اداره دامپزشکی شهرضا گزارش دهند.

 

نظر شما
ادامه