کد خبر: ۸۴۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - رئیس مؤسسه رازی در آستانه سال نو به دیدار دکتر اسماعیل ذوقی پیشکسوت این مؤسسه رفت.

(راست : دکتر قدکچی - چپ : دکتر ذوقی)

دکتر قدکچی را در این دیدار که برای تقدیر از زحمات دکتر ذوقی در منزل وی صورت گرفت، دکتر عابدی مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست مؤسسه و دکتر عامیان همراهی کردند.

دکتر ذوقی از محققین برجسته کشورمان در زمینه تولید واکسن بروسلوز (تب مالت) و از اعضای پیشکسوت هیأت علمی مؤسسه رازی است.

وی در سال 1373 عنوان محقق نمونه سال را از آن خود کرد و دو سال بعد هم جایزه جشنواره خوارزمی را به مجموعه افتخارات خود افزود.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
0
دکتر ذوقی سلامممممممم از کتابت ممنونیم
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
0
0
بنده هم عرض ادب و سلام و احترام خدمت این استاد بزرگوار دارم که در کنار ایشان بسیار آموخته ام. خوب است نسل جوان دامپزشکان کشورمان بدانند که در جلساتی که در وزارت بهداشت در زمینه زئونوزها تشکیل می شود و بنده هم افتخار شرکت در برخی از آنها را دارم، قریب به اتفاق پزشکان متخصص بیماری های عفونی حاضر در جلسه در برابر علم استاد دکتر ذوقی به مانند شاگردی مبتدی سر تعظیم خم می کنند، محال است که استاد دکتر ذوقی در مورد بیماری زئونوزی نظری بدهند و شخص دیگری در جلسه به خود اجازه دهد نظر ایشان را رد کند. ایشان حقیقتا از افتخارات صنف دامپزشکی هستند. برای ایشان طول عمر با عزت آرزومندم.
ناصر علیدادی
|
-
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۸
0
0

بنده نیز از دوران دانشجویی خود که برای کارآموزی به مؤسسه تحقیقاتی رازی حصارک رفته بودم با استاد ارجمند جناب آقای دکتر ذوقی آشنا شدم و هنوز شیرینی رفتار فروتنانه و محبت آمیز ایشان را در حالی که در اوج مقامات علم و عمل قرار دارند، فراموش نمی کنم.
نظر شما
ادامه