کد خبر: ۸۴۱۴
تعداد نظرات: ۹ نظر
در مواردی نظیر عدم معرفی رئیس سازمان نظام دامپزشکی به رغم گذشت مدت زمان بسیار طولانی انتظار می‎رفت در مقام نمایندگی مجلس شورای اسلامی به وزیر جهاد کشاورزی و حتی رئیس جمهور محترم تذکر دهید اما چنین امری رخ نداد / مدیرمسئول حکیم مهر راهیابی دکتر منادی سفیدان به مجلس نهم را به وی تبریک گفت...

حکیم مهر -  مدیرمسئول حکیم مهر راهیابی دکتر منادی سفیدان به مجلس نهم را به وی تبریک گفت.

در پی اعلام نتایج شمارش آراء انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو، تنها نماینده دامپزشک مجلس هشتم پس از فرهنگی و پزشکیان به عنوان نفر سوم از این حوزه انتخابیه جواز ورود به مجلس نهم را کسب کرد.

دکتر لطفی‎زاده در پیامی خطاب به دکتر علیرضا منادی سفیدان ضمن تبریک توفیق خدمتگزاری وی ابزار امیدواری کرد این دامپزشک نماینده بیش از گذشته به صنفی که تحصیلات خود را مدیون آن است خدمت نماید.

متن پیام تبریک مدیرمسئول حکیم مهر خطاب به دکتر منادی سفیدان به این شرح است :

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر علیرضا منادی سفیدان

همکار ارجمند و نماینده محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با احترام بدین وسیله کسب توفیق بزرگ خدمتگزاری دوباره به ملت شریف ایران در مجلس نهم به مثابه مجلس هشتم را به حضرتعالی تبریک عرض می‏کنم. امیدوارم همانطور که در مجلس هشتم تاکنون منشاء خدمات بوده‏اید با شتاب و عمق بیشتر این روند در مجلس نهم تداوم یابد. هر چند عدم عضویت جنابعالی در دو کمیسیون مرتبط با حرفه دامپزشکی (کشاورزی، آب و منابع طبیعی و بهداشت و درمان) قدری مانع خدمت مؤثرتر به همکاران شما بوده است و حتی در مواردی نظیر عدم معرفی رئیس سازمان نظام دامپزشکی به رغم گذشت مدت زمان بسیار طولانی انتظار می‎رفت در مقام نمایندگی مجلس شورای اسلامی به وزیر جهاد کشاورزی و حتی رئیس جمهور محترم تذکر دهید اما چنین امری رخ نداد، لیکن حضور در کمیسیون برنامه و بودجه و به‎ویژه ایفای نقش در تصویب بودجه به منظور اجرایی نمودن طرح دامپزشک روستا و ممانعت از انشقاق خطرناک سازمان دامپزشکی کشور و لاجرم انحلال آن، غیبت در دو کمیسیون یادشده را تا حدودی جبران کرد.

امید است در دوران طلایی خدمتگزاری به مردم شریف ایران در کنار ایفای وظیفه عام نمایندگی در خانه ملت، بیش از گذشته به مشکلات و معضلات صنفی که تحصیلات خود در هر دو زمینه دکترای عمومی و تخصصی را مدیون آن هستید اهتمام ورزید.

توفیقات جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‎نمایم.

دکتر محمد لطفی‎زاده / مدیرمسئول حکیم مهر

13 اسفند 1390

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر رسولی
|
-
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
0
0
با عرض تبریک و آرزوی توفیق روزافزون از درگاه خداوند
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
0
ضمن عرض تبریک به جناب دکتر منادی سفیدان، موفقیت بیشتر ایشان در خدمت به صنف شریف دامپزشکی و صیانت از اعتبار این رشته بهداشتی-تغذیه ای-زیست محیطی را از خداوند متعال خواستارم. ضمنا کمیسیون برنامه و بودجه یکی از مهمترین کمیسیون های مجلس است.
مصطفی
|
-
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
0
با سلام
آقای دکتر ایرانپور از شهرستان مبارکه اصفهان مسئول فنی کشتار گاه طیور ساینار به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.
تبریک میگوییم.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
0
باریک الله
خوب ...............
م.ت.ز
|
-
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
0
ضمن عرض سلام و تبریک به این دکتر دامپزشک ،
امیدوارم بیش از پیش به دامپزشک بودن خود افتخار کنید و تعصبتان روی دامپزشکی بیشتر باشد.
به امید موفقیت دامپزشکی و بهبود وضعیت ان بخصوص در دید جامعه
بوقلمون
|
-
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
0
0
بیننده محترم / با سلام و تشکر از بازدید شما / سیاست حکیم مهر تخریب نیست و اتفاقاً به همین دلیل ضمن بیان انتقاد، از خدمات هم سپاسگزاری می شود. حکیم مهر

دکتر لطفی زاده و شورای سیاست گذاری قبل انتخابات : عبارت دامپزشکی که پیش از این در مقطعی در بخش معرفی سایت دکتر منادی سفیدان درج شده بود در آستانه انتخابات مجلس نهم حذف شد!
دکتر و سیاسیون بعد انتخابات:امیدوارم همانطور که در مجلس هشتم تاکنون منشاء خدمات بوده‏اید با شتاب و عمق بیشتر این روند در مجلس نهم تداوم یابد
دامپزشک
|
-
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
0
0
ایکاش جناب آقای دکتر منادی در سایت رسمی شان ذیل قسمت منادی کیست ؟ در خصوص تحصیلات خودشان با وضوح بیشتری مطلب می نوشتند. صرف اینکه کسی دکتری عمومی بگیرند و عنوان رشته ای رو که در آن تحصیل کرده اند رو ننویسند به نظر حقیر می تونه خیلی جالب نباشه و در اذهان این تصور باطل رو به وجود بیاره که ایشان از بیان رشته تحصیلی خودشون کراهت دارن و خوششون نمیاد به عنوان یک دامپزشک شناخته بشن و براشون میکروبیولوژیست بودن یا به بیان دیگه دکتر بودن دلپذیر تر هست. امیدوارم که این استاد محترم که دلسوزانه در راه تعالی ایران اسلامی قدم بر می دارن و به گواه اخبار منتشره ، برای صنف دامپزشکی هم دلسوزانه در حال خدمت هستند ، این نکته رو در نظر گرفته و در سایتشون اصلاح بفرمایند. و من الله توفیق
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
0
0
میکروبیولوژیشون هم میکروبیولوژی دامپزشکیه
دانشجو
|
-
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
0
0
با سلام.ایشان در تبلیغات مجلس خود را دامپزشک معرفی نکرده و ........
نظر شما
ادامه