کد خبر: ۸۳۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی کشور در حکمی نادر پرور را به عنوان مدیرکل جدید شبکه دامپزشکی استان کرمانشاه منصوب کرد.

پیش از این قرار بود مراسم معارفه مدیرکل جدید دامپزشکی کرمانشاه 30 آذرماه سالجاری برگزار شود.
مدیرکل حوزه ریاست سازمان دامپزشکی کشور در آیین معارفه مدیرکل جدید این دستگاه گفت: با توجه به پتانسیل مناسب استان در زمینه مدیریتی سازمان دامپزشکی  به دنبال این بود که یک نیروی توانمند و ترجیحا بومی سکان هدایت اداره کل دامپزشکی استان را بر عهده گیرد.

دکتر عبدالامیر رضایی افزود: دامپزشکی کرمانشاه در سال‌های اخیر با توجه به اقدامات موثری که انجام داده، توانسته است جایگاه خوبی در بین دستگاه‌های اجرایی استان به‌دست آورد که در این راستا تلاش همه مدیران به ویژه آقای مقصودی‌فر بسیار موثر بوده است.

وی به ظرفیت‌های مناسب استان کرمانشاه در این راستا اشاره کرد و گفت: قطبیت کشاورزی کرمانشاه و استعداد مطلوب استان در زمینه دامپروری بی‌تردید رسالت دامپزشکی کرمانشاه را مهم‌تر کرده و تامین بهداشت دام و طیور استان در واقع خروجی اثربخشی به نام سلامت انسان را به همراه دارد که این مهم حساسیت کار دامپزشکی را کاملا نمایان می‌کند.

وی به حجم وظایف دامپزشکی در کشور اشاره کرد و ادامه داد: وجود بیش از 85 میلیون رأس دام، یک میلیارد قطعه جوجه‌ریزی، 8 هزار واحد پرورش ماهی و میگو، 590 واحد تولید دارو و مواردی از این دست در کنار وظایف تعریف شده دامپزشکی در دو حوزه شهری و روستایی سبب شده است نقش دامپزشکی بیش از پیش در تامین سلامت جامعه دامی و انسانی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان دامپزشکی کشور، افزود: صنعت دام و طیور یک صنعت پایدار است و توجه به این صنعت می‌تواند موجب رشد اقتصادی کشور شود چراکه در واقع اتکا به درآمدهای نفتی ناپایدار نمی‌تواند در دورنمای اقتصاد کشور موثر باشد و قطعا توجه به صنعت دام و طیور و نقش دامپزشکی می‌تواند پویایی اقتصاد کشور را تضمین کند.

(راست : دکتر پرور - چپ : دکتر مقصودی‎فر)

وی در پایان با تجلیل از زحمات دکتر مقصودی‌فر، دکتر نادر پرور را به عنوان مدیرکل جدید این اداره معارفه کرد.
گفتنی است دکتر مقصودی فر به عنوان معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور منصوب و از چندی قبل مشغول بکار شده است.

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
-
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
0
0
امید است به زودی فکری هم برای مدیرکلی سایر استانهای غربی بشود
نظر شما
ادامه