کد خبر: ۸۱۵۱

حکیم مهر - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، با اشاره به توسعه مرکز سگ موادیاب در سال 90، خاطرنشان کرد: توسعه این مرکز منجر به افزایش توفیقات پلیس در کشفیات شد و در همین رابطه، نزدیک به 60 نقطه، مامواران ما با استفاده از سگ مواد یاب در حال انجام ماموریت هستند.

سردار علی مویدی در مراسم اختتامیه همایش سراسری روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور که با حضور فرمانده نیروی انتظامی برگزار شده بود، گفت: تقارن همایش با دهه مبارک فجر، تجدید میثاقی است با دستاوردهای انقلاب اسلامی ، بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران ،ارزش های انقلاب اسلامی و امامت و ولایت.

وی افزود: این همایش به مدت دو روز با حضور روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ها، افسران رابط ما در کشورهای منطقه، همچنین روسای مرزبانی ناجا و معاونین و مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد که دراین دو روز، موضوعات متعددی در مبارزه با مواد مخدر، مورد بحث و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، تصریح کرد: در این همایش همچنین اقدامات انجام شده در سال جاری را مرور کرده و با نگاهی به آینده، اقدامات سال بعد را در دستور کارمان قرار دادیم.

وی اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر را در سال جاری، هدفگذاری در شرق کشور نام برد و تصریح کرد: با این هدفگذاری به توفیقات زیادی دست یافتیم که از جمله، کشف 80 درصد مود مخدر در مرز و حاشیه آن است.

سردار مویدی یادآور شد: همچنین تقویت و تجهیز مناطق درون مرزی، به خصوص در یگان های رزم، ایست و بازرسی ها و استان هایی که در مورد هدف هستند، را در برنامه های خود قرار داده ایم.

در حاشیه افتتاح محل جدید مرکز آموزش و تربیت سگ های مواد یاب پلیس

وی با اشاره به توسعه مرکز سگ موادیاب در سال 90، خاطرنشان کرد: توسعه این مرکز منجر به افزایش توفیقات ما در کشفیات شد و در همین لحظه، نزدیک به 60 نقطه، مامواران ما با استفاده از سگ مواد یاب در حال انجام ماموریت هستند همچنین قصد داریم در مناطق عملیاتی، تعداد سگ ها را افزایش دهیم.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، از ساختار پلیس مبارزه با مواد مخدر در مرزبانی خبر داد و افزود: در حال حاضر این ساختار در حال تصویب است و می تواند خلاء های موجود بین پلیس مبارزه با مواد مخدر را در این رده ها، برطرف کند.

سردار مویدی با اشاره به اینکه پایتخت و کلانشهرها از جمله مناطق آلوده ما به ماده مخدر شیشه هستند، تصریح کرد: اولویت اصلی ما در مناطقی مانند غرب و شرق تهران و همچنین کرج، اصلی ما برخورد با شیشه است که نگرانی هایی را در بین مسئولان و جامعه ایجاد کرده و امیدواریم در سال آینده، شرابط بهتری را در این خصوص شاهد باشیم.

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه