کد خبر: ۷۸۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - دوازدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان هرمزگان با تجلیل و قدردانی از  پژوهشگران برتر این استان برگزار شد.
مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر استان  هرمزگان  در دوازدهمین سال خود  با حضور  معاون پارلمانی وزارت علوم ,تحقیقات و فناوری,استاندار هرمزگان ،روسای دانشگاههای استان ،مدیران اجرایی ،اساتید دانشگاه و دانشگاهیان شاهد تقدیر از پژوهشگران برتر استان هرمزگان در مجتمع بصیرت بندرعباس بود.


دکتر ساداتی نژاد، معاون پارلمانی وزارات علوم، تحقیقات و فناوری در مراسمی به این مناسبت و در خصوص دستاوردهای پژوهشی گفت: بر هیچ کس پوشیده نیست که علم و فناوری موتور محرکه و پیشرفت کشور ها است و علم یک سنت الهی است.

وی افزود : ایران اسلامی در جهت رشد و توسعه و فناوری گام های بزرگی برداشته است  و شتاب سرعت تولید علم در دنیا بسیار بالا می باشد و یکی از علل دشمنی غرب با ایران اسلامی همین شتاب بالا به سوی تولید علم می باشد.
در ادامه استاندار هرمزگان ضمن تقدیر از اعضای ستاد برگزاری مراسم و بزرگداشت هفته پژوهش بر اهمیت پژوهش تاکید نمود و در سخنانی به تبیین این موضوع از دیدگاه قرآن کریم پرداخت.
در پایان مراسم از پژوهشگران برتر استان تقدیر بعمل آمد و دکتر اعظم بنی طالبی کارشناس اداره کل دامپزشکی هرمزگان نیز به عنوان پژوهشگر برتر این اداره کل انتخاب شد و از وی تقدیر بعمل آمد. 
فهرست تعدادی از فعالیتها و مقالات علمی دکتر بنی طالبی به این شرح است :
1-بررسی میزان بقایای آنتی بیوتیک اکسی تتراسایکلین در تخم مرغ
2-بررسی آزمایشگاهی تقلبات در عسل
3-بررسی میزان آلودگی زنبورستانها
4-بررسی بیماری سیاه زخم
5-بررسی هیستولوژیک سوسیس های حرارت دیده  


 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
کارشناس
|
Iraq
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
0
0
این پژوهشگر کی پژوهش کردهبگید تا مشکل تب برفکی دامداران حل شود
کارشناس
|
Iraq
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
0
چرا از این پژوهشگر نمونه استفاده نمی کنید در کنترل تب برفکی
کارشناس
|
Iraq
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
0
0
در جوانی تا توانی پژوهش کن ولی نه در زمینه دامپزشکی که این ره به ترکستان است
نظر شما
ادامه