کد خبر: ۷۷۷۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: «دکتر برائی نژاد» مهمترین مسئولیت هر فرد را مسئول دانستن خود نسبت به آیندگان و آینده کشور دانست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، جلسه ای با حضور دکتر سیداصغر برائی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد.

«دکتر رضا اسدی»، معاون توسعه مدیریت و منابع استان در شروع جلسه ضمن تبریک دهه فجر و خیرمقدم ، گزارشی از وضعیت پرسنلی امکانات، اعتبارات استان ارائه داد.

در ادامه همکاران از دغدغه های شغلی و معیشتی خود مطالبی را ارائه و سئولاتی را مطرح کردند.

دکتر برائی نژاد، با تبریک خجسته ایام چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب و اعیاد رجب و شعبان، با یاد کردن از بنیانگذارن سازمان دامپزشکی کشور و همکارانی که در گذشته باعث تدوین قانونی محکم در این حوزه بودند جلسه را ادامه داد.

وی با تاکید بر رسیدن به فرهنگ سازمانی مشترک و وفاداری سازمانی مهمترین مسئولیت هر فرد را مسئول دانستن خود نسبت به آیندگان و آینده کشور دانست و افزود: تلاش برای رسیدن به اهداف عالی سازمانی می بایست با کسب دانش روز و مطالبه گری در جهت جهاد تبیین همراه باشد.

برائی نژاد در انتها با استماع مطالبات همکاران پاسخگوی آنان بود.


 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
0
1
ماحصل؟میشه بگید حکم یه دکتر با پانزده سال کار اداری و زحمت رنج و هزار آسیب و مریضی که حالا فقط باید دکتر به دکتر عوض کنه واسه درد و رنجهاش ،در کدوم منطق باید دوازده میلیون و چهارصد هزار تومن باشه...اینو جواب بدید جناب معاون سازمان عظیمه دامپزشکی کشور
....................
نظر شما
ادامه