کد خبر: ۷۷۵۹۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
اختصاصی حکیم مهر:
«دکتر رامین سلامتی» رئیس نظام دامپزشکی استان تهران که حائز بیشترین آرا در پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان شده بود، در پیامی مراتب سپاسگزاری خود را از اعتماد همکاران ابراز کرد ...

حکیم مهر: «دکتر رامین سلامتی» رئیس نظام دامپزشکی استان تهران که حائز بیشترین آرا در پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان شده بود، در پیامی مراتب سپاسگزاری خود را از اعتماد همکاران ابراز کرد.

به گزارش حکیم مهر، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از همه همکاران، دوستان، اساتید و سروران ارجمندی که به این حقیر اعتماد نموده و مجدداً بنده را در مسیر خدمت به خانواده دامپزشکی استان تهران در پنجمین دوره انتخابات شوراهای نظام دامپزشکی یاری نموده و انتخاب نموده‌اند، صمیمانه اعلام می‌نمایم.

کسب قریب به ۸۰ درصد از آرای مأخوذه در انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان، بار سنگینی را بر دوش این حقیر نهاده است و مسئولیت این بار را بیش از پیش بر دوشم احساس میکنم. جا دارد از همه همکاران ارجمندی که به شورای فعلی نظام دامپزشکی استان اعتماد نموده و با رأی قاطع به همه اعضای این شورا مهر تاییدی بر عملکرد آن نهاده و مجدداً آنها را برای خدمتگزاری به اعضای خانواده دامپزشکی استان انتخاب کردند، تقدیر و تشکر کنم. مسلماً این حسن اعتماد، وظایف ما را برای خدمتگزاری به شما سروران بیش از پیش افزایش خواهد داد.

همانگونه که مستحضرید، مشکلات و معضلات فعالین بخش خصوصی دامپزشکی در استان و کشور به دلایل مختلف روز به روز در حال افزایش است و شورای نظام دامپزشکی استان تلاش برای حل این مشکلات را وظیفه قانونی خود میداند؛ برخی از این مشکلات اساسی شامل جلوگیری از استقرار کلینیکهای دامپزشکی در اماکن با کاربری مسکونی، دیدگاه منفی برخی مسئولین و سازمانها درخصوص حیوانات خانگی و مراکز دامپزشکی، افزایش مالیات‌ها و مالیات بر ارزش افزوده برای فعالین حرفه دامپزشکی میباشند.

بخش دامپزشکی در استان تهران از حساسیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است؛ بیشترین تعداد اعضای سازمان نظام دامپزشکی در این استان حضور داشته و مشغول به فعالیت میباشند. استان تهران دارای بیش از ۸ هزار عضو سازمان نظام دامپزشکی بوده و بیش از یکچهارم دامپزشکان فعال بخش خصوصی کشور و پروانههای صادره در حوزههای کلینیک، بیمارستان، آزمایشگاه، داروخانه دامپزشکی و... مربوط به این استان میباشد و بنابراین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده و همکاری اعضای محترم نظام دامپزشکی استان، کمترین تعداد پروندههای مطروحه در هیات بدوی انتظامی نظام دامپزشکی، به نسبت جمعیت اعضا در کشور مربوط به استان تهران میباشد، به صورتی که تعداد آرای صادره در هیات بدوی انتظامی نظام دامپزشکی استان کمتر از سه درصد کل آرای صادره در سراسر کشور را تشکیل میدهد و این در حالی است که تعداد اعضای فعال بخش خصوصی دامپزشکی در استان بیش از یکچهارم اعضای فعال در کل کشور را شامل میشود و این مهم جز با همکاری و اخلاقمداری همکاران گرانقدرم در استان تهران میسر نمیشد که جای تقدیر و تشکر دارد. در اینجا مراتب قدردانی صمیمانه خود را از اعضای هیات بدوی انتظامی نظام دامپزشکی استان به ویژه جناب آقای دکتر کبیر و جناب آقای دکتر چرخکار به سبب زحماتی که در این خصوص متقبل شدهاند، ابراز میکنم.

در دوره قبلی شورای نظام دامپزشکی استان تلاش نمودیم تا بخشی از این مشکلات را پیگیری و رفع نماییم ولی چالشها و مشکلات بخش خصوصی دامپزشکی به قدری زیاد است که یاری سایر همکاران را میطلبد و از همینجا دست یاری به سوی شما عزیزان دراز میکنیم تا ما را در رفع این مشکلات همراهی نمایید. رجاء واثق دارم که با حضور آقای دکتر نوروزی ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور در مصدر ریاست این سازمان، به عنوان فردی که با دیدگاههای بخش خصوصی آشنا بوده و نگاه مثبتی به این بخش دارد، بسیاری از این مشکلات قابل حل خواهد بود. خوشبختانه سایر مدیران فعلی سازمان دامپزشکی کشور نیز افرادی دلسوز و آگاه به مشکلات بخش خصوصی بوده و امیدواریم با یاری آنها ناملایمات ایجاد شده از سوی برخی از سازمانها برای بخش خصوصی دامپزشکی که ناشی از عدم شناخت صحیح آنها از حرفه دامپزشکی و نقش کلیدی آن در ارتقاء سلامت جامعه میباشد را برطرف نماییم.

بر خود لازم میدانم از تلاشهای مشفقانه جناب آقای دکتر زارعی ریاست محترم سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران که شخصاً شاهد پیگیریهای مستمر ایشان برای حل مشکلات اعضا و فعالین حرفه دامپزشکی، رفع مشکلات مالی سازمان، رسیدگی به پروندههای مفتوح این سازمان و نیز تلاش برای برگزاری باشکوه پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استانها در سراسر کشور بودهام صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. همچنین از جناب آقای دکتر مهدیپور دبیر محترم هیات نظارت پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استانها و تیم آیتی سازمان نظام دامپزشکی نیز سپاسگزارم که اگر همکاری این عزیزان نبود، هماکنون شاهد خلق چنین حماسه باشکوه صنفی نبودیم.

در اینجا از کلیه داوطلبان این دوره انتخابات نظام دامپزشکی در استان تهران و سایر استان‌های کشور، فارغ از اینکه رأی لازم برای ورود به شورا را کسب نموده و یا ننمودهاند، دعوت مینمایم تا برنامهها و طرحهای ارزشمند خود را برای اداره هر چه بهتر شورا به اینجانب ارائه نمایند تا در صورت مناسب بودن، در چارچوب برنامه چهارساله دوره آتی شورای نظام دامپزشکی استان از آنها استفاده شود. در پایان مجدداً دست کلیه همکاران محترم را به منظور پیشبرد امور و پیگیری مطالبات صنفی می‌فشارم و از کلیه همکاران فعال در بخش‌های دولتی، خصوصی و دانشگاهی برای پیشبرد بهتر امور و خدمت به اعضای سازمان یاری می‌طلبم.

رامین سلامتی

۱/۱۱/۱۴۰۲


انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
کردستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
25
15
ظاهراً همکاران استان تهران از عملکرد شورای چهارم رضایت کامل داشته‌اند
موفق باشید به امید الگو برداری سایر استانها از نظام تهران
پيرادامپزشك
|
Canada
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
26
15
جناب اقاي دكتر سلامتي
به نوبه خود انتخاب ارزشمند فردي توانا مانند جنابعالي در استان تهران توسط اعضاي فرهيخته را تبريك عرض نموده و مطمعنا وجود افرادي با اين سطح توانمندي باعث ارتقاع جايگاه دامپزشكان و پيرادامپزشكان خواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
3
18
ببینیم چه می شود.معضل کلینیک دام کوچک.قصه پر درد مسولین فنی بهداشتی و...
علی چشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
21
7
سلام صمیمانه تبریک عرض میکنم . باشد مثل همیشه موفق باشید . به همگی خداقوت و خسته نباشید عرض میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
9
5
با عرض تبریک خدمت کلیه همکاران منتخب بویژه جناب آقای دکتر سلامتی
امیدواریم با انتخاب مجدد ایشان مشکل صندوق نظام حل شود متأسفانه چهار سال گذشت ما به طلبی که از صندوق داریم نرسیدیم
فقط یه چک دستمون مونده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
2
3
لطفاً نظام دامپزشکی با اعضای نظام، مثل مالک و مستاجر رفتار نکند، کسیکه نتونسته حق عضویت پرداخت کنه نباید از حق رای محروم شود. نظام دامپزشکی خانه ی اعضای نظام هست. لااقل برای کسانیکه قدرت مالی کمتر دارند، پرداخت اقساطی را امکان پذیر کنید یا حق عضویت را براساس تعرفه همان سال بگیرید، چون در سال هائی که حق عضویت پرداخت نکرده اند در ازایش خدمتی هم دریافت نکردند.
نظر شما
ادامه