کد خبر: ۷۷۳۹۹

حکیم مهر: به‌کمک قلاده‌ی هوشمند Invoxia Minitailz به‌صورت لحظه‌ای از موقعیت مکانی و سلامت حیوان خانگی خود باخبر شوید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از زومیت، در رویداد CES همیشه محصولات جذاب و کاربردی‌، از یخچال و ماشین لباس شویی گرفته تا ربات‌‌های گوناگون، معرفی می‌شوند که هرکدام در حوزه‌ی مربوط به خود کاربرد دارند. در‌این‌میان، گجت‌هایی نیز مخصوص حیوانات خانگی به‌نمایش گذاشته می‌شوند. این‌ بار Invoxia با قلاده‌‌ی هوشمند خود آمده است تا خیال صاحبان سگ‌ها و گربه‌ها را راحت کند.

به‌گفته‌ی Invoxia، قلاده‌ی هوشمند Invoxia Minitailz به‌‌گونه‌ای طراحی شده است که برای سگ‌ها و گربه‌ها مناسب باشد. گجت مذکور نسخه‌ی ارتقایافته‌ی Invoxia Smart Dog Collar محسوب می‌شود که سال گذشته همین شرکت آن‌ها را معرفی کر

Minitailz با حدود ۳۶ گرم وزن بسیار سبک‌تر از Smart Dog Collar سال گذشته است که ۱۳۰ گرم وزن داشت. به‌گفته‌ی شرکت سازنده، وزن فعلی گجت آن را برای گربه‌ها و سگ‌ها ایدئال می‌کند. همچنین، می‌توان محصول مذکور را از‌طریق حلقه‌ای قابل‌تنظیم تقریباً روی هر قلاده‌ای نصب کرد.

برای ردیابی موقعیت مکانی، Invoxia Minitailz از سیم‌کارت داخلی و فناوری GPS برای اندازه‌گیری حرکات در لحظه استفاده می‌کند. همچنین، به‌کمک محصول جدید اندازه‌گیری میزان پیاده‌روی و دویدن روزانه امکان‌پذیر است.

ردیاب حیوان خانگی Minitailz می‌تواند فیبریلاسیون دهلیزی (AFib) را نیز اندازه‌گیری کند و تشخیص دهد. با این قابلیت می‌توانید متوجه شوید که آیا حیوان خانگی شما مشکلی در ارتباط با ضربان قلب نامنظم دارد یا خیر. این شرکت فرانسوی گفت که اگر دستگاه هرگونه ناهنجاری را تشخیص دهد، برای شما هشدار ارسال می‌کند.

یکی از بخش‌های جذاب این قلاده‌ی هوشمند به اپلیکیشن مربوط می‌شود. در برنامه‌‌ی Minitailz از سیستمی مبتنی‌بر هوش مصنوعی مولد استفاده شده است که می‌تواند گزارش‌های شخصی درباره حیوان خانگی ایجاد کند و به هر سؤالی درباره‌ی آن‌ها جواب دهد.

ردیاب سگ خانگی هوشمند Minitailz Invoxia از امروز برای خرید دردسترس است و نسخه‌ی مخصوص گربه مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳) عرضه خواهد شد. قیمت هر دو نسخه ۹۹ دلار است و اشتراک خدمات سیم کارت از ۸ دلار در ماه شروع می‌شود.


نظر شما
ادامه